hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Klippemaskin fra felleskjøpet..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 Klippemaskin fra felleskjøpet..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

+Marthe+
» VIP

Skrevet - 28/03/2007 :  23:04:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det neon her som har lånt klippemaskin fra felleskjøpet? Den jeg lånte klipte INGENTING.. Det var som og bare gre hesten, betalte 300. Har klaget, men fikk ikke tilbake pengene. De sa jeg kunne låne den gratis neste gang, men det er jo ingen vits i og klippe hesten visst den ikke klipper:S

T-L-G-CM

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2007 :  22:33:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseT-L-G-CM  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke lånt klippemaskin der.. Men hvis ikke den funker burde du fått tilbake pengene! Hadde nok ikke vært noe problem her da jeg kjenner hun som driver felleskjøpet her. Men sånne ting er IRRITERENDE. Har hatt veterinær på stallen 2 ganger nå, og det er dyrt, og han har fortsatt ikke finni ut noenting. Men nå veit jeg hva det er, skarpe kanter på tennene. Stakk hånda inni og kjente sjøl, så neste gang han kommer nå så skal han værsegod få fikse det. huff jeg blir irritert.
-Tine. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.