hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - 85cm
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 85cm
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

CecilieogMaja

» VIP

Skrevet - 29/03/2007 :  20:57:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hoppet 85 med en rideskolehest som heter Wiljar på privattime.. :) Skulle øve på et dressurprogram på timen, så derfor blei det lite tid til å trene litt til sprangen (skulle starte han i sprang og dressur litt seinere, men så blei han halt, så jeg starta bare en annen i sprangen og ingen i dressuren..) Så da satt bare ridelæreren min opp en rekk på 85 . ;) starta 60 :P

Så det høyeste er 85 med han. Har også hoppa en slags oxer med gamle forhesten min, Felix, på ca 70. Det var litt skummelt xD

Får ikke muligheten til å hoppe så mye, sia jeg ikke har fått hoppa så mye med forhestene jeg har hatt og vi hopper veldig sjeldent på kurset. Og da er det bare småhinder. Men har fått en ny forhest nå som jeg får lov å hoppe med. Kanskje det blir litt høyere eller noe da :P Elsker å hoppe..

TORHILD

» VIP

Skrevet - 29/03/2007 :  23:46:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ler litt for meg selv!

Velkommen til mix Cecilie. Så koselig at du har hoppet 85 da =) Men du skjønner det at dette er et diskusjonsforum, hvor man skal stille spørsmål, og andre svarer, og så diskuterer vi. Private småting osv passer bedre på vip-siden din! Men lykke til videre i sprangen =)

Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 30/03/2007 :  14:47:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da jeg begynte å ri syntes jeg jo faktisk det var høyt med 50-60 cm hindre.. ihvertfall oksere.. hehe:P Men etter en del år var dette INGENTING lenger, selv med 3'er ponnien min<3 Selvom hun var 120-130 høy hadde vi ingen problemer med å starte 90.. Og n åhar jeg en hest som går 120 klasser.. Så alt er egentlig skummelt i begynnelsen, men etterhvert vil du nok bare syntes det er lite;) Lykke til vidre med sprangen, det viktigste er jo at du syntes det er gøy;) Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2007 :  19:07:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
aaner meg at dette kanskje var svar til en annen tråd
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.