hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Din beste opplevelse med hest ;)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 Din beste opplevelse med hest ;)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2007 :  17:39:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Hei!!

Jeg tenkte vi kunne lage en tråd hvor vi skrev våre beste opplevelser med hest :-)
siden det finnes en tråd som heter "værste opplevelse med hest"

-Skriv i veg!

- Jasmine og Ponniene -
Redigert av - LilleMint den 31/03/2007 17:43:55

MarenElskerHera

» VIP

Norway

Skrevet - 09/04/2007 :  10:42:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarenElskerHera  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarenElskerHera  Svar med kopi av melding
Vell, husker ikke alle, men det var en virkelig god følelse da jeg hoppet hinder i går! Red en varmblodstraver og jeg hadde ikke hoppet på åver 2 år! Det føltes som vi fløy åver hinderett. å etterpå la vi ned hinderbommen å han hoppet uansett:lol:
Hester er ikke en hobby, men en LEVEMÅTE!:D Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2007 :  21:22:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Hei =)

Slenger inn noen av de beste opplevelsene mine jeg (2stk)

Den første var da jeg fikk bli med på ponnigaloppen i oslo horse show 2004 :-) Det var kjempe moro! ! =)

Og den andre er, da jeg var på utkikk etter en ny ponni :-) Også fikk vi en e-post om foxy ! Og en uke senere var vi der. Hun var den første ponnien vi så på :-) Og jeg pladask for henne!<3
Også var mamma enig i at hun var veldig snill og god på alle måter, så vi fikk henne på prøve i noen uker, også fikk jeg henne!!:-)
Gjett om jeg var glad da!!!:-)
Det er den aller beste opplevelsen min med hest, å få Foxy gullet<3

- Jasmine og Ponniene -
Redigert av - LilleMint den 10/04/2007 21:23:40 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.