hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ponni/hest ønskes kjøpt (Hordaland)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Ponni/hest ønskes kjøpt (Hordaland)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Amante_del_caballo

Norway

Skrevet - 05/04/2007 :  18:11:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmante_del_caballo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmante_del_caballo  Svar med kopi av melding
Jeg er ute etter en ponni/hest som jeg kan bruke til allround/tur-ridning og den vil bli litt brukt i rideskolen. Alle raser er av interesse (utenom x-travere).

Den må være over 140 og under 150 i mkh. Helst over 7 år og under 14. Men kommer jo selvsagt an på. Kanskje opp til 18 hvis det er en kaldblodig rase.

Den må være barnevennlig og grei med andre hester og ikke ha uvaner.

Selv er jeg 14, snart 15 og har ridd i ca. 4-5 år. Jeg har ridd på forskjellige rideskoler, og hatt hest på halvfôr. Jeg var også hesteeier i 8 dager, før vi måtte levere tilbake hesten fordi den ikke likte seg + at eieren av stallen mislikte hesten og var veldig negativ. (Hesten var en varmblods x-traver)

Ponnien/hesten vil få masse stell og jevnlig, variert mosjon med 1-2 fridager i uken.
Den vil få fôr 3 ganger om dagen og vil stå ute nesten hele dagen.

Den burde kunne litt dressur (minst LC), men trenger ikke å kunne sprang.

Kontakt faren min om du vet om en passende ponni/hest
Georg Øyarhamn: goeyar@online.no

(Ps. max. ca. 30.000,-)

"Don't spur a willing horse" - english adage - http://kevan.org/brain.cgi?SunnyShogun

**Afrodite**

Skrevet - 06/04/2007 :  20:03:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har en sportsponnihoppe for salg. Kanskje det kunne vert noe?
Her er annonsen hennes på finn: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9751063&sid=1abcG-66i271110&pos=98&tot=981&page=4

ta kontakt viss dere er interessert. :)
Gå til toppen av siden

Amante_del_caballo

Norway

Skrevet - 06/04/2007 :  20:42:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmante_del_caballo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmante_del_caballo  Svar med kopi av melding
Interessant ^^ Har sendt mail til faren min om den ^^
"Don't spur a willing horse" - english adage - http://kevan.org/brain.cgi?SunnyShogun Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.