hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor og hvordan fikk du tak i hesten din???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Dine erfaringer!
 Hvor og hvordan fikk du tak i hesten din???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Roxira

» VIP

Norway
Innlegg: 2272

Skrevet - 29/07/2007 :  13:25:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Nå har jeg jo en del hester da... Shettisen tror jeg vi fant i avisen, og Nordlandshesten fant vi i Bondebladet. Nå var det før vi visste hva internett var.
TV 2 txt tv lurer jeg også på om vi har en del innom.

Araner hoppa mi kjøpte jeg fra et stutteri som jeg jobbet på under arbeidsuka mi i 8. klasse. Der kom også Welshen og Sportsponni hoppa.

Hannoveranerern fant ei som rir hestene mine annonse om her på hestemarked.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway
Innlegg: 530

Skrevet - 09/08/2007 :  15:45:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Den Hollandske hoppa mi fant vi på her på hestemarked, og den danske valakken ble vi tipset om av treneren min i Danmark, kjøpte han usett:D

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway
Innlegg: 611

Skrevet - 09/08/2007 :  22:50:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Venninna mi som ringte og var helt i hundre - dette var hesten for meg!! Smågal og passe stor, frisk og rask.. Skulle ikke ha hest da jeg da meeen...

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Karoline og Funa

Norway
Innlegg: 208

Skrevet - 10/08/2007 :  12:38:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaroline og Funa  Svar med kopi av melding
Kjøpte begge mine to av bekjente jeg :) Gå til toppen av siden

Karoline og Funa

Norway
Innlegg: 208

Skrevet - 10/08/2007 :  12:38:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaroline og Funa  Svar med kopi av melding
Kjøpte begge mine to av bekjente jeg :) Gå til toppen av siden

Mari-Herkules

» VIP

Norway
Innlegg: 28

Skrevet - 10/08/2007 :  13:13:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMari-Herkules  Svar med kopi av melding
Min hest skulle jeg egentli bare trene , slik at han ble flink nok til å gå i rideskolen , men så fant hun som eide han ut at han ikke passet som rideskolehest, så hun spurte om jeg ville kjøpe han ^^
Alt kan gå <3
Gå til toppen av siden

Trollungenmin

Innlegg: 58

Skrevet - 12/08/2007 :  15:50:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Høres litt rart ut, men faktisk prøvde jeg en hest for en annen, men hun ville ikke ha henne, så jeg kjøpte henne Jeg skulle jo egentlig ikke ha hest da, men... Angrer ikke:) Gå til toppen av siden

rusket

Innlegg: 1292

Skrevet - 12/08/2007 :  20:12:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte han usett 60 mil unna. Så bilde av han og bare visste at det var hesten jeg skulle ha

Dristig og kanskje ikke alltid lurt å gjøre sånt, men det gikk heldigvis svært så bra.

simsalabim - oppvask forsvinn! Gå til toppen av siden

LeMi

» VIP

France
Innlegg: 210

Skrevet - 12/08/2007 :  20:25:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeMi  Svar med kopi av melding
Jeg leste først endel annonser, men fant lite jeg syntes var verdt å dra å se på.
Så dro jeg til en større gård ikke langt unna fra der jeg bodde på den tiden, som hadde hauger av hester tilsalgs. Så han tok meg med rundt i stallen, på beitene, fikk hilse på masse hester.
Men da jeg så lilleMilla var jeg kjørt, kjærlighet ved første blikk, jeg visste at henne skulle jeg ha.Jeg rørte henne faktisk ikke engang før etter jeg hadde kjøpt henne, da hun var 1 år og veeldig folkesky.
Har ikke angret et sekund :)

http://lemi.lenegallery.com
Gå til toppen av siden

Aninee

Innlegg: 9

Skrevet - 14/08/2007 :  23:53:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den første hesten min fant jeg på finn.no, den jeg har nå har jeg kjøpt av treneren min (;
Jeg syns det er betryggende å ha med treneren min å prøve hest.
Siden hun har sett meg ri såpass lenge ser hun jo godt åssen man rir hesten og hvordan det ser ut fra bakken [:
Gå til toppen av siden

ida-e

» VIP

Innlegg: 47

Skrevet - 15/08/2007 :  00:39:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseida-e  Svar med kopi av melding
den hesten jeg har nå har vil selv avlet opp.. med de første vi fekk på stall`n ble vi tipset av mann som trodde de hesten var til salgs..
så litt heldige var vi

laura..skjønne hoppa mi med stjernebless Gå til toppen av siden

Ida_glød

Innlegg: 9

Skrevet - 07/09/2007 :  18:15:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte hesten min rett før sommererien;)

jeg fant henne i en annonse i forum-bladet Islandshesten også var hun på www.finn.no

mange greie hest på finn.no;)

klem Ida&Glód
Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Innlegg: 271

Skrevet - 02/10/2007 :  08:35:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hatt flere hester jeg da.

Sheikh fant jeg i Hestesport (bladet)

Tiny fant vi i Ridsport (bladet)

Leonora fant jeg her på Hestemarked (måtte avlives etter kort stund)

Lardinois fant jeg på nettet

Salso fant jeg på nettet (han måtte leveres tilbake for han var syk, skjulte feil, som eier visste om)

Sali fant jeg på Finn.no og trodde aldri jeg skulle ha råd til henne, men heldigvis så var hun ikke så dyr, og drømmehesten min, viste det seg....

Savner Tiny da, angrer på at jeg solgt han, for han betydde så mye for meg! Sheikh vokste jeg fra, og Lardinois var for mye hest for meg.

Kommer aldri til å selge Sali, om jeg ikke må pga uforutsette omstendigheter, og i såfall skal de gamle eierne ha henne tilbake...

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

jameho

Norway
Innlegg: 362

Skrevet - 09/10/2007 :  17:24:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten min ble jeg tilbudt å få av en venninne før vi hadde flyttet, og ikke hadde egen stall. Så kjøpte vi hus med stall, og jeg var hoppende glad da jeg ringte og sa jeg kunne ta henne imot alikevel. Da hadde jeg kun ridd henne en gang tidligere, men sett henne ved mange andre anledninger. Angrer intet nei. :)

Andre hester vi har hatt sammen med Scarlett:
Plodus, shetlandshingst jeg fant som fòrhest via nettet.
Chenett, varmblodshoppe jeg lånte av venner.
Dixie, tinkerhoppe jeg fikk tips om fra venner som vi låner nå. Hun skal selges, og vi får varmblodsvallaken King Arjo, som blir min samboer sin. Også etter tips fra venner.

Så skal det jo sies at jeg ikke har større krav enn at de skal være greie å håndtere og kan omskoleres til ridehest/turhest. Da spiller det ingen rolle om de har feil og mangler eksteriørmessig, eller har skavanker som gjør at de ikke lenger fungerer som traver etc.


Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

-RosaLind-

Norway
Innlegg: 421

Skrevet - 09/10/2007 :  18:52:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
Fjording min fikk jeg et tips om!
Det var en erfaren hestemann tipset oss om henne for omkring 7 år siden. Da kjøpte vi henne usett fra Lindesnes! hun var da med på "norge på langs på hesteryggen"! Veldig fornøyd med den hesten!

Kaldblodstraveren FIKK jeg av søskenbarnet mitt Kaldblodstravern er 20 år, så den er nå grei... Veldig fornøyd med henne

Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.