hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sjekk alt dette flotte hesteutstyret her`a...!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Sjekk alt dette flotte hesteutstyret her`a...!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 19/04/2007 :  19:24:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Fikk link til en internett hesteutstyr selger og gjett om det var mye flott for hesten der`a. Mye knallrosa- gult - grønt osv. Skulle så gjerne hatt maaaaaassssse penger nå

LINK:
http://pic7.piczo.com/crazyhorseshop/?g=1

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)

Redigert av - *Skogli_Western_Riders* den 19/04/2007 19:25:51

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 19/04/2007 :  19:29:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
En butikk med respekt for seg selv har ikke piczo-side, hotmailadresse og fremstår som anonyme. Dette har selvfølgelig ikke noe med om utstyret er fint eller iklke å gjøre. Men jeg ville aldri lagt pengene mine i noe sånt.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Tina_Marie

Skrevet - 19/04/2007 :  19:52:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
er litt enig der, men var jolitt for lite utstyr til å ha en ordentlig nettbutikk! men var mye kult dr! Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 19/04/2007 :  20:13:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
synd at det ikke er gjort på en mer seriøs måte, for utstyret er jo dritkult!!!!!!!!
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 19/04/2007 :  20:21:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Ja det er utstyret jeg hinta til. Utrolig mye fint som jeg gjerne skulle hatt, men har aldri kjøpt noe der selv. Ikke lett å handle med tom lomme bok veit dere
Gå til toppen av siden

Stall Nakkim

Norway

Skrevet - 19/04/2007 :  21:42:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall Nakkim  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall Nakkim  Svar med kopi av melding
det vet jeg så alt for godt!! Blakker meg på hesteutstyr hver måned... Er det mulig å bli avhengig av det tro...? For da er jeg det i tilfelle...
Livet er bedre..... for den som er glad i hester!! Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 20/04/2007 :  14:02:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
det vet jeg så alt for godt!! Blakker meg på hesteutstyr hver måned... Er det mulig å bli avhengig av det tro...? For da er jeg det i tilfelle...

Opprinnelig postet av Stall Nakkim

jeg er avhengi av og handle heste utstyr.

Har handlet for denne siden, og det står jo faktisk på siden at dette er en prøve periode for salg av heste utstyr, for og se om det var marked for det her i norge.

Og jeg fikk kjempe raskt svar, og de sender i oppkrav, og sendet til og med mail om hvor rask varene ville bli lever.

Siden varene er fra USA er det litt lang tid.

Spoff skrev
En butikk med respekt for seg selv har ikke piczo-side, hotmailadresse og fremstår som anonyme. Dette har selvfølgelig ikke noe med om utstyret er fint eller iklke å gjøre. Men jeg ville aldri lagt pengene mine i noe sånt.

Hvorfor kan de ikke ha sånn side? det er en prøve periode og det er litt dumt om det ikke er marked for sånt utstyr her i landet, og så har de brukt masse penger på hjemme side osv.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 20/04/2007 :  18:25:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Men det står jo faktisk at de sender det mot postoppkrav. Er det ikke selger som tar størst sjanse da mon tro?
Hadde vært morro å handle mye kuuult der om de er seriøse da, sant nok

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 20/04/2007 :  20:01:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men det står jo faktisk at de sender det mot postoppkrav. Er det ikke selger som tar størst sjanse da mon tro?

Opprinnelig postet av *Skogli_Western_Riders*

mitt utstyr kommer om 3,5 uker så da får vi jo bevist det da.

FreeDi

» VIP

Norway

Skrevet - 20/04/2007 :  20:14:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hold oss oppdatert da :) Mye tøøøøft !
Free Di & Ingvild ;* Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 21/04/2007 :  09:17:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
det skal jeg

liwedell

Norway

Skrevet - 21/04/2007 :  22:24:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av *Skogli_Western_Riders*

Du kan risikere at de sender en gråstein i pakka så jeg vil nok si at det er kjøper som tar den største sjansen
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2007 :  11:03:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Spoff skrev

Hvorfor kan de ikke ha sånn side? det er en prøve periode og det er litt dumt om det ikke er marked for sånt utstyr her i landet, og så har de brukt masse penger på hjemme side osv.

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Å ha nettbutikken sin på en Piczoside er som å drive hestebutikk i telt. Ja, det koster å satse, og virke noenlunde seriøs.. Skal love det er mye billigere å kjøpe domene, leie webhotell og få en noenlunde dreven hobbyhjemmesidesnekrer til å hjelpe til litt, fremfor å leie lokaler.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 22/04/2007 11:07:17 Gå til toppen av siden

-Sultan

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2007 :  12:07:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Sultan  Svar med kopi av melding
Syns det er litt userriøst å ha en sånn side på en piczo side.
Men kan jo være en begynnelse.
Det koster vel rundt 500-800 kr i året for domenenavn og webhotel. Alt i fra hvor stort webhotel man skal ha. Alså hvor mye man skal ha plass til.
Tror jeg så ett tilbud for ikke så lenge siden på 200-300 kr for alt.
Så det er jo ikke så mye penger. Tjener man jo lett inn.
Er sikkert mye folk som har lyst på litt utstyr med farger på.
Er nesten litt irritert over at jeg nesten aldri har funnet noe utstyr med farger.
Var overlykkelig da jeg fant en rosa grime:D Men som var for liten for hesten min.

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 22/04/2007 :  17:02:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kan jo være det kommer en sikkelig side når de vet om de vil forsette med sånt utstyr i norge.

Er dumt og betale et års domene om man ikke få noen kunder i norge.

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2007 :  18:44:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Der var det noe jeg godt kunne ha bestilt ja Hold oss oppdatert dere som bestiller, så kanskje flere bestiller!!!
Beate & Alger Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.8 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.