hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Napping av man?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 Napping av man?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Marte..

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2007 :  16:41:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte..  Svar med kopi av melding
Hvordan nappe en "ridehest" man? Jeg har hele tiden klippet, men jeg syns den er litt tykkk.. Hva skal jeg gjøre?
Chiva bull's Eye.<3

Caeles

» VIP

Skrevet - 01/05/2007 :  19:46:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCaeles  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCaeles  Svar med kopi av melding
Du tar tak i de lengste hårene, "tuperer" tilbake de som er kortere og rykker til. Jeg bruker en liten kam til å kveile hårene som skal nappes rundt, da slipper jeg å få vondt i fingrene.
:-) Kari-Anne Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2007 :  22:08:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Jeg liker ikke særlig å nappe - heller synes ikke hesten min noe særlig om det. Har kjøpt med en fancy nappe-kam fra Hooks. Er super duper fornøyd med denne! I samme slengen kan man kjøpe xtra blader, ettersom de blir sløve med tiden.
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Chiquita

» VIP

Skrevet - 09/05/2007 :  18:58:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Don-Pedro: Vet du om dette er den samme nappekammen man får kjøpt på hööks?(Den fra hööks er blå) Jeg fikk aldri ordentlig tak på den(kan ha hatt noe med at hesten jeg hadde på den tiden var dømt til å ha bad hair-day every day...)

Så dersom du har tips, og det er samme nappekam, tar jeg med glede i mot disse:)
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2007 :  22:41:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Ja det er faktisk den!

Man tar tak i litt mann, drar kammen oppover og tar endene også opp, dvs. det blir liksom en V -from, der kammen ligger nederst, så drar man bare ned evt. holder inne (klippe) litt. Veldig dårlig forklart, noen mnd siden jeg brukte sist, men det skal følge med en bruksanvisning.

Ellers kan du gjerne prøve å søke etter den på nettet. Veldig fornøyd jeg vertfall

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Chiquita

» VIP

Skrevet - 11/05/2007 :  12:55:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har bruksanvisningen, men fikk likevel aldri særlig tak på det da jeg prøvde. Det kan, som sagt, ha hatt noe med uregjerlig man å gjøre. Jeg mener å huske at det du beskriver også stod i bruksanvisningen, men kanskje jeg finner noe med litt bilder dersom jeg søker på nettet. Takk for svar likevel:) Gå til toppen av siden

Hilde_balder

» VIP

Skrevet - 16/05/2007 :  11:45:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
nån her som har ridehet man på hesten sin og som e ventre hendt?..æ bli sprø snart!! d fins jo ikke nappe kammer osv til oss. å ska vi bruke de vanlige så går jo ikke det ann. hvertfall grei ikke æ det. klipper man me saks så bli manen dobbelt så tjukk om en stund.. Gå til toppen av siden

Chiquita

» VIP

Skrevet - 21/05/2007 :  12:45:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen som anbefaler spesieller typer kammer? Jeg vet at plastkammer ikke egner seg noe videre, men er det ok å bruke de små metallkammene som er ca 3 cm høye og 8 cm lange? Eller er det noen som kan anbefale noe annet de har hatt stort hell med? Mistet skikkelig lysten på alt som heter stell av man på den forrige hesten jeg hadde, men hadde jo vært hyggelig å ha en fin og velstelt frisyre på neste hest:) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.