hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - SPOFF... eller noen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hjemmesider
 SPOFF... eller noen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2004 :  15:20:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Treffteller på siden... hvordan i all verden?

Laget i word, er det umulig da? Hjelper liksom ikke mye å slenge inn HTML-koder har jeg skjønt.

Blindheten er størst hos den som med vilje ikke ser...

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2004 :  21:41:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Du kan enten lage en selv. Altså programmere.. Men ser du har hjemmesidene dine på online.no, og da antar jeg at du ikke har støtte for dette. Alternativet er å finne en gratisvariant et sted på nettet. Finnes flere typer. Enten bare en enkel en som viser antall besøkende, eller en mer avansert greie som logger mer statistisk infomasjon av besøkene du har.

Noen varianter jeg fant på nett, som skal være gratis, og ikke alt for avanserte å bruke (tror jeg):
Du må nok slenge inn litt HTML-kode for å få en statistikk eller teller på plass. Du kan gjøre dette ved å åpne word-fila som ren tekst fil, f.eks. i Notepad eller Wordpad. Du vil da se hele siden i HTML-kode, men du klarer nok å lete deg frem til rett plass, selv om du ikke er noen racer på HTML.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2004 :  23:28:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Øh... har prøvd noen slike "fiks-ferdig" - kopier og lim - HTML, men vises koden i stedet for telleren på "produktet".

Programmere ja... hadde nok vært morsomt det, jeg som er grønnere enn en frisk julebusk

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2004 :  23:32:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Er det når du har siden lagret lokalt på maskinen din? Det er mulig siden må være på nett for at telleren skal fungere.. Dersom du har problemer med telleren på en side du har på nett (lag en testside) kan du legge URLen til siden opp her så skal jeg se om jeg ser hva feilen er.

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2004 :  00:30:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Oiiiiii... du snakker gresk!

Skal tenke litt og se om jeg forstår hva du mener...

Prøvde å gå inn via WS FTP (? rett navn), og fikk da åpnet index-siden. Da kom alt i HTML. Prøvde å legge inn koden der, og fikk bare "feilmelding" ved lagring. Telleren fungerer ikke når siden er ute på nett nei... been there, done that.

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2004 :  01:00:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ok. Sett litt nærmere på HTML-koden som lages hos deg i Word. Må si jeg synes Word legger inn mye unødvendig tull for å få dette til, noe som gjør det dess vanskeligere å skjønne når en skal inn å redigere.

Et forsøk.. Prøv å åpne fila i Wordpad eller Notepad. Mellom:

<p class=MsoNormal style='text-align:justify;tab-stops:444.75pt'><span
style='font-size:10.0pt;font-family:"Century Gothic";color:#003366'><a
href="http://www.heltprivat.net/medlem/feed/gjestebok.asp?U_ID=wienna">Gjestebok</a><o:p></o:p></span></p>

style='font-family:"Century Gothic";color:#003366'><o:p> </o:p></span></p>

og:

style='font-size:10.0pt;font-family:"Century Gothic";color:#003366'><span
style='mso-tab-count:1'> 

forsøker du å skrive den HTML-koden som du har fått oppgitt. Kan være den HTML-koden du skriver inn feil også.. Har du HTML-koden som skal erstatte en teller kan jeg eventuelt sjekke om det er noe annet muffins, eller om det er du som gjør noe galt.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 04/01/2004 01:00:50 Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2004 :  01:29:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Får ikke åpnet i Wordpad... Notepad=Notisblokk eller??? Når jeg prøvde via FTP-prog. så åpnet filen seg i Notisblokk i hvertfall - dårlig resultat på det også.

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2004 :  01:34:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Notepad og notisblokk er det samme.

Du må nok laste ned fila (index-fila) tilbake på maskinen din igjen. Gjøre endringer i fila, lagre fila igjen, og overføre fila tilbake på online.no igjen. Med WS_FTP. Tror ikke du får lagret endringer direkte via FTP (uten at jeg egentlig kjenner så godt til WS_FTP).

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2004 :  01:39:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Jeg har redigert "hjemme" og så prøvd å sende den over på ny. Alle andre oppdateringer og forandringer vises som de skal... etter litt klunder og heft, men den forbaska telleren.... forblir en kode!

Skal prøve litt utover morgendagen.... så får vi se hva jeg kan få til. Takk for tips hittil...

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2004 :  17:33:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ok. Du får prøve, og så kan jeg godt ta en titt på siden hvor tellern bare blit vist som kode. Det kan være muligheter for at tellern krever noe egenskaper på stedet du har hjemmesidene dine, som dette stedet ikke støtter. Men si fra når du får en side med bare kode, så skal jeg se om jeg kan bli klok av det
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.