hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hva er dine beste opplevelser/minner med hest
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 hva er dine beste opplevelser/minner med hest
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2007 :  12:54:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
spørsmålet lyder:hva er altså dine beste opplevelser/minner med hest?
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

MogM

Norway

Skrevet - 03/06/2007 :  13:36:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har kjempe mange fine minner fra hesteryggen, det er utrolig vanskelig å bare velge et.
Men tror det må være i fjor sommer da vi var i Danmark.
I Danmark er det nemlig en kjempefin gård der det går ann å leie hester å ri på tur. Du har med deg en som rir med deg å viser hvor de fine tur-løypene er. Dette gjorde da meg og søsteren min. Det var med ei til dame som var fra Danmark. Så vi var da tre stk+hun som skulle være med oss, som jobbet på den gården. Vi skulle ut å ri på Danmarks vakre strender Strendene i Danmark er helt utrolige!
Spesielt den vi red på. Den var kjempelang og stor. Og den
førte rett ut mot åpent hav og var helt fantastisk. Så der red
vi på islandhester i full galopp!!! Det var helt rått! Jeg har aldri
galoppert så fort i hele mitt liv! Det var så gøy, alle skulle hatt den følelsen en gang i løpet av livet sitt

"I see you are -"
"Dumbledore's man through and through," said Harry.
"That's right."
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 16/06/2007 :  23:59:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Småting i det daglige arbeide som at hesten følger etter meg, sleiker på meg og når jeg kommer hjem fra skolen og når ponniene ser meg så knegger de;) Og første gang jeg fikk egen ponni, for en følelse! det er utrolig gøy når man har en fin runde på sprang/dressurbanen også;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 20/08/2007 :  19:54:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Jeg husker veldig godt den første gangen jeg hadde SKIKKELIG kjærlighetssorg, hadde opplevd mitt første brudd ;( Sleipner gikk å trasket rundt i hagen som plenklipper og for kosen sin del.

Jeg gikk gråtende ut til han og begravde ansiktet mitt inn i manen hans, og han humret lavt og stod helt rolig! Var som om han "trøstet" meg!<3 Det hjalp utrolig mye, og jeg ble litt ekstra glad i han da :p

Helt utrolig hva dyr opfatter av menneskenes følelser!!

Og så er det utrolig koselig når hesten kommer når du roper på han, eller humrer imot deg:) Eller når man får til ting sammen.. Små hverdagsting som gjør slitet verdt! :D

Black Baily <3 Gå til toppen av siden

Stinem

» VIP

Skrevet - 06/09/2007 :  22:49:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStinem  Svar med kopi av melding
Da hesten min ble født, uten tvil:)

Jeg hadde gått nattevåk i ei uke før jeg ved ren flaks tumlet inn til gamle-hoppa mi akkurat idet hun gikk inn i fødselen. Jeg, venninna mi, stalleier og dattera hennes fikk oppleve et av naturens mirakler på nært hold.
Gikk inn i boksen å ordnet litt på underlaget etter Flicka hadde lagt seg, men hun ble stressa og vrinsket da jeg gikk ut igjen, så da satte jeg meg liksågodt på huk ved hodet hennes og roet henne gjennom hele seansen.
Det var mørkt i stallen, og selv om det var veldig nært morgenforing stod alle de andre hestene helt bom stille, uten en lyd, med spissa ører. Det hele var over på ti min, og da Flicka vendte hodet bakover og snuste på sin lille datter, gikk det et samlet sus gjennom stallen.
Alle de 8 andre hestene humret lavt og hilste den lille velkommen til verden.....:)
Det var to sekunder jeg aldri kommer til å glemme og vi var blanke i øynene alle mann!
Da vi slapp ut de andre hestene gikk de nærmest på tå, som for å ikke forstyrre mor og barn.
Og så stolt som hun var, mor for første gang, det lyste ut av henne selv om hun var så sliten at hun ikke orket å reise seg før lenge etter det var overstått.

Utvilsomt et av de sterkeste minnene jeg har, med hest eller ei:)

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.