hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Omstopping av Sal
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Omstopping av Sal
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Royal-X

» VIP

Skrevet - 03/06/2007 :  21:50:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Hva koster det å stoppe om en Prestige Sprangsal? Se bilder på min VIP side 2 og 3 i galleriet.

Lurer også på om det går an å levere inn sal til pussing et sted? jeg får den ikke blank, hehe! Evt. hvor mye kan sånt koste?

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2007 :  22:37:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Jeg vet hvertfall at her i Oslo tar Fossum rundt 1000-lappen for omstopping, kommer litt an på ting og tang. Men jeg vet nok ikke hvordan det er der nede på Fevik, men skulle vel hvertfall ikke tro det er noe særlig dyrere.

Hvordan omstopping skal du ha? Mer stopp fordi den er for bred eller omvendt?

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 03/06/2007 :  23:27:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
skal selge den... ei i trondheim som er interressert. det er en gammel sal, så regner med de må bytte ting på den - tror den trenger litt påfyll bak. jeg tenkte kanskje jeg burde ha stoppa den om før jeg solgte den - for å få mer...? hva tror du? for da vil den jo bli "som ny" omtrent? Hvor mye ville du gitt for salen Cathrine? jeg har liksom ikke begrep på priser i det hele tatt, men vil ha mest mulig sånn at jeg kommer godt på vei med barokksalkjøp... Gå til toppen av siden

Ray_og_Moniqe

» VIP

Skrevet - 03/06/2007 :  23:39:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men salen burde jo stoppes slik at den passer til hesten. Hvis du stopper den om, vil det vel være sannsynlig at hun kanskje også blir nødt til å stoppe den om igjen for at den skal passe hennes hest. Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 04/06/2007 :  00:11:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja... det er jo sant... ;) er nok best at hun gjør det selv da... Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 04/06/2007 :  08:43:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Det er nok best å la henne omstoppe den selv ja, men du kan jo uansett få en salmaker til å "freshe" den litt. Få tilbake litt av glansen og sånn.

Hvor gammel er salen, hvor mye er den brukt? Hva er nypris på salen?

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 04/06/2007 :  23:35:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
nypris er 18000, men denne er gammel og slitt... den er mye brukt, men kun Roal som har brukt den (kjøpte den når jeg kjøpte han). solgte den i dag for 3000 pluss porto 240,- må si meg rimelig godt fornøyd med det :)

Pussa den med Balsam (til menneskehår, sånn til å ikke skylle ut) og det funka FANTASTISK! fikk det i råd fra ei i stallen! det ble kjempeblankt og mykt av det! :)
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2007 :  00:28:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg betalte 700 for omstopping på en windsorsal på løwenborg.. Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 05/06/2007 :  00:42:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
f.eks hvis man måtte ha byttet skummet under salen og div. reperasjoner - ville det blitt veldig dyrt tro? Gå til toppen av siden

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2007 :  09:25:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Høres ut som en grei deal det

Men balsam til mennesker? Så kult, det må jeg prøve engang..

Royal-X

» VIP

Skrevet - 05/06/2007 :  13:07:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, det ble kjempebra resultat - også lukta det så godt :). Skal prøve det på et gaaaammalt hodelag jeg har liggende. blir DET bra, så roper jeg halleluja! for det er gørrskittent, matt, grått og litt grønt... hehe! Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 06/06/2007 :  09:04:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
f.eks hvis man måtte ha byttet skummet under salen og div. reperasjoner - ville det blitt veldig dyrt tro?

Opprinnelig postet av Royal-X

Det er kun ullstopp som kan byttes...Er det syntetstopping kan den vel ikke byttes...
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 06/06/2007 :  16:54:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvordan vet man om det er ull eller syntet? Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.