hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hurtigkjøring på travbane
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 Hurtigkjøring på travbane
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

StinaogToJo

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2007 :  10:33:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvordan går jeg frem hvis jeg vil ha en kusk til å hurtigkjøre hesten min på bane? Er det mest vanlig å gjøre dette selv, eller kan man spørre om profesjonell hjelp? Koster det mye?

Leikas

Norway

Skrevet - 12/06/2007 :  12:32:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Er vel bare til å ringe og avtale..? Mange kusker er veldig behjelpelig med hurtigkjøring og tips o.l. Noen tar seg betalt for det, mens andre gjør det gratis.
Gjerne lurt å velge kusk som skal hurtigkjøre og samtidig kjøre løp med hesten din (om du ikke skal kjøre selv da) =)

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

VitaRosita

Norway

Skrevet - 12/06/2007 :  19:49:38  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingVitaRosita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVitaRosita  Svar med kopi av melding
jepp, det er vel bare å ringe og avtale;)
Travere kan hvis de vil de også;) Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2007 :  02:45:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Stina : mona ramsa opp flere kusker, som sikkert ville kjøre Tojo når vi var i Klæbu. Spør du henne, får du nok svar
Beate & Alger Gå til toppen av siden

Polaris79

» VIP

Skrevet - 16/06/2007 :  11:58:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Stina!

De fleste gjør det selv, og så får man en professjonell kusk til å ta en testkjøring innimellom for å se hvordan man ligger an.
Skal du på Leangen er det ok å bruke en av kuskene som har trenerstall der. Arne Nilsen tar sikkert på seg å være testpilot, eller Bjørn Garberg hvis du treffer på han. Veldig trivelig kar.
Skal du til Melhus så har du jo Arve Sjoner eller Noralf Brækken.
Godt mulig de tar en hundrings eller to for jobben, men det er jo vel anvendte penger. Ring en av dem eller stikk innom stallen du, så ordner det seg nok, skal du se:)
Gå til toppen av siden

TiaogJamie

» VIP

Skrevet - 16/06/2007 :  22:18:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her på Forus tar ingen (som jeg vet iallefall) penger for å kjøre hurtigarbeid. Det er bare å ringe den du ønsker skal kjøre hesten din og sette igang! :) Gå til toppen av siden

StinaogToJo

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2007 :  09:48:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for svar!

Har snakket med litt forskjellige folk, og de fleste sier at jeg bør dra på Vollmarka først. Der er det visst mulig å få lånt utstyr også. Vogna og sela mi egner seg ikke for travkjøring akkurat...

Dette kommer til å bli så spennende!!!!!
Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2007 :  01:06:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
hihi synes jeg ser deg og ToJo på Melhus med vogna di i hurtigkjøring
Beate & Alger Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.89 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.