hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - sal til liten shettis
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 sal til liten shettis
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

gardskjerringa

Skrevet - 28/06/2007 :  14:19:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal bestille sal til shettishoppen, hun er ganske så liten, rundt 85cm tror jeg og ikke så kraftig ennå, annet enn magemålet
Det er en gutt på 4 år som skal ri henne, hva slags størrelse skal jeg kjøpe? De går i tommer....10 el 12?? Og er det stor forskjell på størrelsene på westernsal og allroundsal? Komme til å bestille fra borjes-tingsryd.

Itsrik

Skrevet - 28/06/2007 :  14:43:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
På børjes må du bestille 10-tommers salputen. Westernsalen i samme størrelse er ikke samme størrelse likevel, da de, som du sier, måles anderledes.

Jeg har hatt begge til min shettis på ca 93 cm og westernsalen var altfor stor - den passet welshen vår bedre.

Ellers har jeg tenkt på å bestille i usa jeg da, der har de både 10" og 8" (og 12") i vanlig sal - og 8" westernsal som du nok må ha til den lille.

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 29/06/2007 :  00:47:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Denne er jo tøff til de minste da. Stigbøyler festes på vanlig måte. http://www.stallfrisk.no/bilder/saler/stort/wi%20barn.jpg
Gå til toppen av siden

mariakaogcindy

Skrevet - 29/06/2007 :  18:32:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har sånn sal som Torhild viser den passer til min minishettis på 83cm i mkh Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.8 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.