hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Puss av utstyr???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Puss av utstyr???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Nicko Valtin

» VIP

Skrevet - 04/07/2007 :  19:44:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Før pussa eg nok utstyret alt for skjeldent..resultat =papp :P Læret holder seg hvertfall veldi fint når ein pusser det ofte:)Eg pusser jo ikkje utstyret kvar dag etter bruk,som oftest, men tørker alltid fekk støv og svette med ein fuktig klut etter kvar gong det er brukt:)På den måten går det veldi kjapt å pusse det den eine gongen eg har fast i veka;) Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 05/07/2007 :  01:46:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
opal: de billigeste shampo og balsamene i dagligvaren er fulle av silikon - IKKE de jeg bruker :). har ikke brukt sånn billig dritt siden barneskolen. kun frisørmateriale som gjelder her i gården! :) Gå til toppen av siden

Poppit

» VIP

Skrevet - 06/07/2007 :  15:24:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kari anne(?): nei, jeg har ikke problemer med det hodelaget er helt fint å mykt det, men det er bare at jeg vil gjerne få noen tipps om de beste produktene ol. :)
Alltid greit å få hvite mer vett'u xD hehe..

//Poppit
Gå til toppen av siden

Chiquita

» VIP

Skrevet - 07/07/2007 :  10:26:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg pusser utstyret mitt etter behov. Om høsten og våren når det er gjørmete, vasker jeg gjorden etter hver gang jeg har ridd og smører den inn. Vasker ofte sidestykkene og nedre neserem(om man bruker det) også, ettersom det ofte blir litt gris fra bitt/hestens munn.

Har de siste årene bare brukt effax såpe og lærbalsam. Synes Effax har gode produkter som holder læret mykt og fint.

Angående oljer er jeg enig med hva som ble skrevet i tidligere innlegg, nemlig å ikke bruke oljer på vektbærende lær. Jeg ville heller ikke brukt oljer på salen min.

Ellers forsøker jeg å ta en skikkelig puss minst en gang i måneden, men jeg vasker som sagt aller deler som blir skitne med en gang. Skitten og gjørmete lær tørker ut...

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.