hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Din beste ridetur noen sinne.....??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Turridning
 Din beste ridetur noen sinne.....??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2007 :  22:15:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Fortell om din aller beste ridetur noen sinne?
FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 28/07/2007 :  01:19:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
rideturene over hemsedal fjellet.
de er sikkelig hyggelige og kos og dra på.
herlige ledere, godt opplegg og fantastiske turhester.

anbefales.

skal dit igjen 11 august gleder meg som en liten unge.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 04/08/2007 :  18:15:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Min første ridetur på Tassen<3
Ubeskrivelig deilig å endelig kunne sitte på ham=)<3

Elsker deg, Tassen<3 Gå til toppen av siden

Tinkalis
» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2007 :  00:27:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min beste ridetur ever... Det var en ridetur på Rim Best! Midt på kaldeste vinteren (-15), sent på kvelden, fullmåne og stjerneklar himmel, 1 1/2 meter høye brøytekanter og månelyset gnistret i snøkrystallene. Bare meg og Rim på en laaang kosetur på øde skogsveier en vinternatt i 2001 :-)
Jo mer du lærer jo mer må du huske,jo mer du må huske jo mer glemmer du,jo mer du glemmer jo mindre husker du ....så hvorfor??? Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2007 :  19:51:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Min beste ridetur noen sinne var i fjor vinter. Det hadde kommet masse løs og myk nysnø som lå urørt som et hvitt teppe over de store jordene her. Sola skinte så det glitret over hele landskapet. Det var så nydelig og pent, så stille og urørt. Jeg red Stjerna, fjordinghoppa vår og hadde med haflingervallaken min i line etter. Vi startet med å varme opp, og da begge hestene var gode og varme, tok vi en skikkelig gallopp over det urørte landskapet. Snøføyka sto i alle rettninger, og det føltes nesten som om vi fløy, der vi for over jordet alle tre, Stjerna, Heffalompen og jeg. Hestene spisset ørene og var kvikke og våkne der vi galloperte side om side. En sånn utrolig smak av frihet og lykkerus :)
FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

AinaRainaNico

Skrevet - 05/09/2007 :  21:34:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
5 dagers tur innover fjellet i Tromsø-området. Her var vi en herlig gruppe som sov i telt, satt rundt bål og kavet oss frem i fjellet med hestene
Kommer aldri til å glemme denne turen! Vi brukte de samme klærne hver dag (byttet bare undertøy), så vi må ha stinket når vi kom hjem!!! Men det merket ikke vi, lukta jo det samme alle sammen
Gå til toppen av siden

Bælena

» VIP

Skrevet - 05/09/2007 :  22:27:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ukestur med Hemsedal Hestesenter i 2005. Utrolig mange herlige mennesker, flott natur og utrolig deilig å krype ned i en komfortabel hotellseng etter en dag på hesteryggen:P Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 06/09/2007 :  01:07:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
er så enig med deg bælena.

herlig turer hver gang.

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

proscenia

» VIP

Skrevet - 18/09/2007 :  13:46:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min favortt ridetur, er i desember, når snøen laver ned i STORE flak, og det er mørkt ute så jeg ser snøen ved alle gatelyktene. da sitter jeg og drømmer meg vekk. så er det så godt og komme hjem til stallen der vi bare står og koser oss i sagflisa og høyet:-) Gå til toppen av siden

synnegh

Skrevet - 15/10/2007 :  18:20:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
har hatt mange fine rideturer! spesielt sammen med Sunniva vi har ridd mange turer sammen.. den fineste turen var nok da det var vinter og fullmåne, og vi red på jordet litt senere på kvelden

jeg hadde også en kjempefin ridetur på Sollia, på hesten Frida
Gå til toppen av siden

Shambam

Skrevet - 28/10/2007 :  00:19:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min beste ridetur var ne sommerkveld jeg og Stjerna red ut og tok vår aller første galopp sammen...<3 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.09 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.