hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hest og høgskole
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hest og høgskole
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 03/10/2007 :  11:07:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heiiisann...å guu nå er det lenge siden jeg har vært her men med mer fritid på hånd blir jeg vell hengende her igjen da en stund fremover

uansett.. det jeg lurer på er om noen her går høgskole samtidig som de har tid til hesten sin?
Om alt går etter planene så flytter jeg nok nordover til tromsø sommer/høst 08, for å bli lærer...
Å da har jeg liiiite lyst til å dra i fra de tre hestene mine, og ønsker derfor å dra de med oppover, men... hva er deres erfaring når det gjelder utdanning med hest på si?

Noen her inne som går på høgskolen i tromsø egentli?

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2007 :  11:03:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg går på høyskole og har hest. Tiden er ikke problematisk, det er verre med pengene.. Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 30/10/2007 :  14:44:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg går ikke på høgskole, men på universitetet, og selv om jeg går et krevende studium har det aldri vært noe problem å ha hesten på si (har studert i 8 år, jada, evighetsstudent), og nå har jeg like greit to hester . Jeg har jo selvsagt forryttere, tiden hadde ikke strekt til om jeg skulle vært i stallen hver dag.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Chenok

» VIP

Skrevet - 13/12/2007 :  00:04:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg studerer økonomi, har to jobber og min kjære hest :) jeg har 30 min å kjøre ( med bil) til stallen hver vei, har hesten selv 6 dager i uken. man har tid til alt man har lyst til å ha tid til! blir jo prioritering det :) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.