hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stocksal
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Stocksal
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

helert

Skrevet - 07/10/2007 :  21:32:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som har, eller vet mer om den? Har akkurat kjøpt meg, og red min første tur i dag! Veldig god å sitte i men føler at jeg ble sittende litt fremover, og trave var ikke lett!

summer

Skrevet - 08/10/2007 :  21:19:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hatt stocksaler tidligere .) HVa lurer du på ? Gå til toppen av siden

helert

Skrevet - 08/10/2007 :  21:33:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det meningen man kun skal skritte med den, syntes det var veldig ubehagelig å trave med den, og at den hellet litt fremover. http://www.fotoknudsen.no/archive65/01122006221710Ql11v11NyW3LRogxpAQ8nC/medium/08102007213112lhqsrXD2b9T8.jpg Og viktigst av alt..passer den hesten min.. Gå til toppen av siden

summer

Skrevet - 11/10/2007 :  16:10:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe, nei det er ikke meningen at den kun skal skrittes i. men det er en teknikk og trave med den. Du må huske på at en stocksal er en australsk arbeidssal... det vil si at det er en sal som er laget til samme bruk som en western sal. En western er heller ikke spesielt behagelig og trave lett i. Den er ment å skulle brukes hele dagen i kvegdrift foreksempel. så i praksis er det neppe meningen du skal ri så mye lett i den. men det går helt fint etterhvert. Jeg likte veldig godt å sitte i salene mine.

Du skal ikke tippe noe mer forover i en stock enn i en vanlig sal, så den er kanskje for vid til hesten din ? men det kommer jo an på passformen på saler du er vant til å ri i også da. Det blir jo veldig anderledes om du er vanttil å sitte i flate saler foreksempel.

Det er umulig og se på bildet om salen påsser eller ikke :)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.73 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.