hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - høy pris
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 høy pris
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

laban_12345
» VIP

Innlegg: 8

Skrevet - 20/10/2007 :  20:49:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
hva ligger prisen på høy nå om dagen?? kr. pr . kg .????

Royal-X

» VIP

Innlegg: 862

Skrevet - 21/10/2007 :  20:56:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
vi må betale 3 kroner inkl frakt... Gå til toppen av siden

Lene81

» VIP

Innlegg: 97

Skrevet - 21/10/2007 :  21:19:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har akkurat bestilt til 2,70 per kg. Hører folk som betaler opp i 4,50 per kg i år pga forventet høymangel.. Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Innlegg: 831

Skrevet - 24/10/2007 :  02:33:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
3 kr her...
Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway
Innlegg: 2272

Skrevet - 26/10/2007 :  22:14:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Her varierer det mellom 3 og 4kr.
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Badbabe_80

» VIP

Innlegg: 5

Skrevet - 19/11/2007 :  13:15:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler mellom 2.50 og 3.50 pr kg.. Gå til toppen av siden

lene og diesel

» VIP

Norway
Innlegg: 115

Skrevet - 20/11/2007 :  01:55:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelene og diesel  Send %s1% en ICQ meldinglene og diesel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselene og diesel  Svar med kopi av melding
Betaler 4,- her.
Intet er umulig,inntil noen har bevist at det ikke er mulig! Gå til toppen av siden

rapplilja

Innlegg: 219

Skrevet - 20/11/2007 :  14:35:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er visst heldig med billig for!
Betaler 2,20,- uten frakt, og 2,30 med frakt.
Gå til toppen av siden

Lisa og Mr.Rufus Hjort

» VIP

Innlegg: 56

Skrevet - 28/11/2007 :  22:22:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
her oppe i kongsvinger betaler jeg 4kr kg. er veldig dyrt, men viktigste er jo at hestene har mat!!! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.