hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Utstyr til minishettis på 70-75 cm
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Utstyr til minishettis på 70-75 cm
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LinnLonna

» VIP

Norway

Skrevet - 13/11/2007 :  16:51:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinnLonna  Svar med kopi av melding
Min søster har nylig kjøpt en liten tass på mellom 70-75 cm ferdigvokst Bare vi som ikke har målt høyda enda, men han ligger mellom der..
Så skal vi da ha utstyr til denne lillingen, men hvor får man tak i det

Har kjøpt happy go lucky fleecedekken og regndekken fra horze, og de var tanken for stor men går om vi knyter de litt opp.
Ellers så vet vi at shireshop og felleskjøpet har dekken som skal passe, og funnet en svensk side som heter seler.se som har litt.
Men er det noen andre som vet av andre plasser der det selges miniatyrutstyr? Trenger alt fra dekken til hodelag og sal.

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 15/11/2007 :  03:59:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
De aller fleste hestebutikker har utstyr til føll - og dermed mini-shettis.

Elers kan jo badehåndklær fort bli fine frottèkåper, og et ullteppe, brettet dobbelt, bli et flott ulldekken. En liten strikkgjort holder det meste på plass.

For øvrig er Shettiser av en hardfør rase som knapt trenger å se et dekken hele sitt liv....

Hvis avlen av Shettiser til mini-størrelse har tatt fra dem at de er en skikkelig hardfør natur-rase - så er det litt synd, synes jeg.

En mini-Shettis er IKKE å sammenligne med de skjøre mini-hundene som hu gærne "Ooops. I did it again-dama" dessverre har medvirket til å skape mote omkring - til stooor skade for små hunderaser, og en hysterisk mote-avl av bitte små dyr som er blitt ødelagt i forhold til hva de egentlig var ment til å være.

Av en eller annen grunn har jeg mer sans for Tor Monsen og hans hundehold, enn det vi i sladrespaltene ser av "hundeholdet" til Britney Spears....

Ikke for å være ekkel, men jeg foretrekker en hest som har beholdt i hvertfall NOE av sin naturlige adferd, fremfor "Barbie- og My Little Pony-kulturen"....

Jeg glemmer aldri for maaange år siden, da vi hadde en liten Shettis i hesteflokken, og han var så liten at han lett smøg seg under de vanlige gjerdene, og lærte seg fort å unngå de elektriske trådene - og SÅ gikk han frimodig, på egen hov, ut i naturen. Det gikk vel og bra i lange tider, og det var vanlig at han var borte en tid hver dag. Men SÅ, en dag - kom han i full fart ut av skauen - med en illsint elg etter seg - og da var han snar med å komme seg inn på det trygge hestebeitet, hvor hans andre kamerater gikk og nappet i utlagt høy.... - Det tok laaang tid før han igjen våget seg utenfor de trygge gjerdene....

Hehh - bare kom på denne lille historien om en liten Shettis - med et stoooort ego....
Gå til toppen av siden

Ponnien+Theo

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2007 :  09:55:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePonnien+Theo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonnien+Theo  Svar med kopi av melding
Lillestrøm hest og hund har en del, iallefall bestiller de omtrennt det man ønsker. Vanskelig å bruke de "vanlige" netbutikkene der den minste str ofte er 85 og 95. Jeg bestilte dessuten div dekken i str 75 hos selabua i trondheim.
Tribute to my best friend ever - Luke - savner deg masse ponni'n min
www.idaponniene.piczo.com
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.