hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sal på auksjon
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 Sal på auksjon
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 22/12/2007 :  11:59:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Jeg vil gjerne vite litt mer om den dressur salen som er på auksjon nå.
noen som kjenner til den?

eller har dere i hestemarked noe mer info enn det som står om det på auskjons siden?

god jul

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2007 :  13:59:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg har laget en lignende tråd under auksjoner og desverre ingen svar å få på den heller. Har også sendt mail og heller ikke noe svar der.
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/12/2007 :  21:16:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Unnskyld at jeg kritiserer, men jeg synes HM burde være mer synlige på MIX, og svare oftere på spørsmål fra brukere. "Spør Hestemarked" skulle jo være en del av forumet der man kunne få (raskt?) svar på sine spørsmål fra admin. og moderatorer, men dette har ikke akkurat vært veldig vellykket. Synes admin og mod. bør ta en titt på hvordan modereringen på andre forum, f.eks. ForumHest (www.hestene.no) fungerer, og kanskje lære bittelitt...?

Og til det dere spør om, det er kanskje ikke så rart de ikke svarer nå, de har sikkert juleferie.

Redigert pga. skrivefeil.

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 30/12/2007 21:18:28 Gå til toppen av siden

cory

» VIP

Skrevet - 20/05/2008 :  09:41:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har denne salen hjemme, og den ser veldig bra ut, bra sete osv. ! MEN! Bommen er utrolig smal (unaturlg smal faktisk) ! Noe som er veldig dårlig av mange grunner, f.eks står det ingen ting om bom størrelse i annonse, så man går ut fra at det er en normal fleksibel bom! Det verste er nesten at vis den blir kjøpt av uerfarne folk, kan hestene bli totalt ødelagt i ryggen :S Jeg ventet lenge før jeg fikk varen, og før jeg fikk svar på klage! Hva jeg fikk til svar kan leses på Forum "Diverse", på "sal på auksjon på hestemarked!Smal Bom!"

Som sagt så ser salen veldig god ut i sete og slikt, men når det gjelder bomvidde er den absolutt ikke anbefalt :) med mindre du vet du har en smaaaal hest :)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.