hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Eggersmann for
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Eggersmann for
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

beno

Skrevet - 10/01/2008 :  13:15:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vurderer å gå over til Eggersmann for da jeg har hørt mye bra om det på stallen hvor jeg stod tidligere. Noen som har erfaringer de kan dele på godt og vondt når det gjelder for fra Eggersmann ?

Royal-X

» VIP

Skrevet - 10/01/2008 :  23:44:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja jeg har bare godt å si om Eggersmann. Det er også stemplet med et kvalitetsstempel som veldig få merker går igjennom. Jeg har prøvd spillers (det er billigere), men det fikk hesten min forallergi av - så aldri mer!

Det jeg liker med eggersmann er at fortypene er på en måte ganske like. det betyr at man kan veksle ganske fritt mellom de ulike typene. Jeg har brukt naturmix, cool mix, high energy mix, senior mix (eller nå lyver jeg litt. Jeg har kjøpt 3 sekker men har ikke åpnet de enda) og mash (blandes med vann og gis forebyggende til kolikk en gang i uka) nå i løp av det året jeg har brukt foret.

Jeg er VELDIG fornøyd. Hesten min elsker foret og har ikke hatt noen bivirkninger om jeg kan kalle det det. :). Han er blank i pelsen, har ikke hatt noen tendenser til kolikk eller annen sykdom, høvene er fine og jeg har en fornøyd hest :). Når jeg begynte med eggersmann hadde jeg en ganske heit og lettere gal hest. Det var faktisk så ille at jeg var redd han... Jeg prøvde naturmix først - og merket forskjell meget raskt. Tror knapt det gikk en måned før han var rolig og samarbeidsvillig. Han ser fremdeles spøkelser, men det er jo ikke et tryllefor, hehe! Det er ikke tilsatt sukker,slik som feks spillers er (melasse) og det syns jeg er veldig positivt!

De har også (som eneste jeg har hørt om) økologiske fortyper - noe som er veldig bra. Jeg har ikke testet dette da de stedene jeg handler ikke har hatt det på lager.

Jeg kjøper for i Sverige (Strømstad). Rett og slett fordi det er veldig mye billigere! sist jeg var over (rett før jul) kjøpte jeg 5 sekker og betalte 900 kroner ca. I norge får man omtrent 3 sekker for den prisen... Så får jeg med meg kvota i tillegg så da er jeg fornøyd :).

Lykke til!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.