hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Old Mac's Funksjonshestesko
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Old Mac's Funksjonshestesko
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 13/01/2008 :  15:17:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
Hei! :)
Jeg vurderer å kjøpe "joggesko" til min 20-års gamle fjordhoppe.
Så da lurte jeg på om det er noen som har "joggeskoene" fra hööks?
Eller er det noen andre typer, som er bedre?

Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly

Royal-X

» VIP

Skrevet - 13/01/2008 :  16:21:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
joggesko = boots? jeg har hørt at disse er best: http://www.barfothest.com/SIMPLE%20boots.html Gå til toppen av siden

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 13/01/2008 :  17:39:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
Hehe, ja ;)
Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 14/01/2008 :  22:58:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei du:)

jeg har disse fra old Mac`s og er veldig fornøyd:) bruker de kun på sommer halvåret da han går uten sko, men fungerer kjempefint. De virker som om de holder ei stund også. litt slitt er de jo blitt, men det er jo normalt på asfalt ridning. Men husk å pusse det læret som er på reima bak der du strammer de, ellers blir de reimene harde å umulige å stramme:)

men anbefaler de jeg!

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 15/01/2008 :  15:32:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
Ok :) Bra å høre...!

Jeg tenker å ha fjordingen min barfot for det meste, og bruke "joggeskoene" når jeg skal ri etter veien om somrene.
Vi har grusvei, så da blir det store steiner inni mellom, og da er det greit å ha "sko" på føtterne!

Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly Gå til toppen av siden

frkelin

Skrevet - 15/01/2008 :  18:31:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det finnes mange nyere typer enn Old Mac's
Se på typene til wwwtofhesteutstyr.no f.eks?
Der er det mye bra. De lager hele tiden nye modeller som sitter bedre og er enklere å bruke.
Old Mac's er blitt litt gammeldags...?
Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 15/01/2008 :  22:55:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
jo mulig old mac`s er blitt "gammeldags", men de fikk inn en ny type i 2007 som jeg kjøpte. venninna mi har simpel boots på hesten sin og de slites veldig fort ned i forhold til old mac`s som jeg har, men det kommer også selvfølgelig an på åssen man vil ha bootsene. Vil du ha kun borrelås feste, gå for simple boots, vil du ha noen der du fester de med ei reim etter borrelås, prøv old mac`s , ( har aldri mistet de selv om vi rir MASSE i skog og ulendt terreng) , finnes veldig mange på markedet nå. sjekk adr som frklin nevner:)
Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Maren+Merkur

» VIP

Skrevet - 29/01/2008 :  13:17:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er kjempefornøyd med mine easyboots, men hadde egentlig tenkt til å kjøpe OldMac. Men de var mest anbefalt å bruke til det du skulle bruke dem tilj Janita.Rosalind, mens Easyboots var de beste til beitebruk og lengre rideturer. Så old mac blir sikkert bra:D Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.81 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.