hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - LC:1 i rideknapp V
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 LC:1 i rideknapp V
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

SofieOgTurrican

Skrevet - 22/01/2008 :  20:38:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Jeg skal ta grønt-kort.. Men for å ta det må eg ha rideknappen grad 5 ( V ) Men på www.rytter.no så er det to LC:1 programmer å velge mellom. Skal jeg øve på Jernmerksprøven eller NRYF fra 1999 ?
Ønsker svar så fort som mulig TAKK

Ponnien+Theo

» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2008 :  01:23:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePonnien+Theo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonnien+Theo  Svar med kopi av melding
LC 1: 1999
Tribute to my best friend ever - Luke - savner deg masse ponni'n min
www.idaponniene.piczo.com
Gå til toppen av siden

Ponnien+Theo

» VIP

Norway

Skrevet - 23/01/2008 :  01:32:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePonnien+Theo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonnien+Theo  Svar med kopi av melding
Det står oppitt at det er " til enhver tid gjeldende utgave" av LC som skal rides. På alle de stevner jeg har vært med å arrangert har vi alltid brukt LC1:1999.( til de som skal ta grønt kort) dette er jo det nyeste. Men ta kontakt med klubben din,/ det stedet du skal avlegge prøven, de vil jo iallefall svare deg på hvilket prog du skal ri.
Tribute to my best friend ever - Luke - savner deg masse ponni'n min
www.idaponniene.piczo.com
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 26/01/2008 :  14:43:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
LC:1 1999 og LC:1 - jernmerkeprøven er akkurat det samme dressurprogrammet med unntak av att det er tatt med i bedømmelsesskjemaet vurdering av sprangprøva på maks 50 cm som også er med i grønt kort.

Og på allment inntrykk blir ikkje gangartene vurdert på jernmekreprøven.

Redigert av - Lucinda: den 26/01/2008 14:46:36 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.06 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.