hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Løs hopping
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Løs hopping
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Shambam

Skrevet - 28/01/2008 :  22:41:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ei hoppe som fyller 2 i juni, og lurer på om jeg kan begynne å løs hoppe med henne? Og hvis jeg kan, hvordan skal jeg begynne?

jalla

Skrevet - 31/01/2008 :  09:18:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du kan fint begynne nå, men starte forsiktig. Du bør ha en ridebane med skikkelig gjerde eller aller helst et ridehus. Sett opp et lite hinder og lei over noen ganger, lei i trav noen ganger for du slipper hesten. Etterhvert kan du prøve å slippe hesten avgårde selv. Men obs, dette forutsetter at du har en lydig og grei 2-åring som er vant med å bli håndtert. Det er greit å ha med seg flere når man løshopper. Folk altså, ikke hester:) Gå til toppen av siden

Ingerid-Exon

» VIP

Skrevet - 01/02/2008 :  22:48:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med jalla. Bare starte rolig og ikke så veldig ofte. Gjør det av og til med min 2 (snart 3) åring, og dette synes han er kjempe gøy:) jeg startet opp med å gå over bommer/greiner, også bare hoppa jeg sammen med han en gang, og da skjønte han det med en gang;) Gå til toppen av siden

Shambam

Skrevet - 01/02/2008 :  23:24:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for svar! Så jeg skal altså begynne med å skritte henne over bommer en periode, også begynne med veldig lave hindre?:) Gå til toppen av siden

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 02/02/2008 :  09:52:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
Jepp :)

Det er veldig mange meninger om akkurat dette, men syns at du skal høre på de her !

Vet om noen som skal begynne å løshoppe med hesten sin når den blir et år..

Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.