hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Savnet siden August 2006!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Savnet siden August 2006!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tobbi.fra.Kringeland

» VIP

Norway

Skrevet - 17/03/2008 :  18:42:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTobbi.fra.Kringeland  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTobbi.fra.Kringeland  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke gitt opp enda!!
Dette begynner å bli ganske så IRRITERENDE
Hunden til tanta mi ble søkk borte i august 2006, og ble ikke funnet etter det!!!!
Min fetter la ut en annonse på 10.000 til dem som klarte å finne hunden, men INGEN rapporterte tilbake...

Jeg vet at "Labben" er der ute ett sted! Og jeg har IKKE planer om å stoppe å prøve å finne han!

Kan DU hjelpe??

Fakta om Labben:
Alder: 5år nå ca
Farge: Svart
Avtegn: Hvit strek fra midt på halsen og ned til mellom forbena
Høyde: usikker
Rase: Blanding av Labrador og Rotweiler
Halsbånd da han forsvant: Brunt, uten navn.
Annet: Lyder navnet "Labben", Ganske leken av seg da han pleide å hoppe på oss av glede
Forsvant: August.2006 ved Hestehagen Justvik i Kristiansand

Plis. Hvis DU ser noe som kan tyde på at dette er Labben, PLIS PLIS PLIS, skriv til meg!!!!!!!
e-post/msn: lotta-89@hotmail.com

VitaRosita

Norway

Skrevet - 27/03/2008 :  12:21:42  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingVitaRosita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVitaRosita  Svar med kopi av melding
Uff, så trist! Nei, har desverre ikke sett hunden til tanta di, men nå bor jo ikke jeg ved dere heller... Men masse lykke til med fortsettingen av letinga, og håper du finner hunden:)
Travere kan hvis de vil de også;) Gå til toppen av siden

Tobbi.fra.Kringeland

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2008 :  12:44:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTobbi.fra.Kringeland  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTobbi.fra.Kringeland  Svar med kopi av melding
Er mulig at han kan ha kommet seg gaaaaanske lagt oppåver i landet også, siden det er så lenge siden......

Men takk for svar:-)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.32 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.