hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Helfòr
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Helfòr
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Prinsesse-Vil-Ikke

Norway

Skrevet - 04/04/2008 :  17:41:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePrinsesse-Vil-Ikke  Svar med kopi av melding
Er det noen som har negative/positive erfaringer med å sette ut/ha hest på helfòr?
Janita og Rosa Lind <3

feliin

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2008 :  18:01:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefeliin  Svar med kopi av melding
jaaaaaaaa-a! Bare å lese innlegget under her, det - med overskriften "Hjertesukk"....

Det hele hørtes så grønt og pent ut til å begynne med - men endte da ikke så godt. Denne erfaringen har kostet oss timesvis med ekstra jobb - på bekostning av de to andre hestene vi også har - for å rette opp hesten jeg måtte brå-hente. Frister ikke akkurat til gjentakelse...Men det hadde jo vært hyggelig å høre om vellykkede historier, også da!!

En STOOR hest i en liten kropp...Hjertet mitt!!

http://www.stall-laban.net/
Gå til toppen av siden

Prinsesse-Vil-Ikke

Norway

Skrevet - 14/04/2008 :  16:53:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePrinsesse-Vil-Ikke  Svar med kopi av melding
Huff, fælt når det skjer.. Har vært å sett på mange hester, bl. annet hest på fòr, men har var i stor tvil da, for eierene virket så rare..
Har nå tatt en hest på helfòr, og er kjempefornøyd. Eieren virkelig fornuftig :)
Synes det begynner å bli så mye rare hestefolk rundt omkring..

Janita og Rosa Lind <3

Gå til toppen av siden

Prinsesse-Vil-Ikke

Norway

Skrevet - 31/07/2008 :  15:05:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePrinsesse-Vil-Ikke  Svar med kopi av melding
Vel, nå trekker jeg tilbake det jeg sa, og skal ALDRI sette ut/ha hest på fòr igjen!!
Janita og Rosa Lind <3

Gå til toppen av siden

Northernlights

Skrevet - 01/08/2008 :  11:44:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva skjedde ? Gå til toppen av siden

Tinkalis
» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2008 :  00:26:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, hva har skjedd??
Jo mer du lærer jo mer må du huske,jo mer du må huske jo mer glemmer du,jo mer du glemmer jo mindre husker du ....så hvorfor??? Gå til toppen av siden

Prinsesse-Vil-Ikke

Norway

Skrevet - 06/08/2008 :  12:36:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePrinsesse-Vil-Ikke  Svar med kopi av melding
Mye tøv med eieren rett å slett
Janita og Rosa Lind <3

Redigert av - Prinsesse-Vil-Ikke den 06/08/2008 12:57:45 Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2008 :  15:09:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Jeg har satt ut hesten min på for, for første gang i sommer, og jeg opplever det som svært positivt. Hesten trives godt, blir tatt veldig godt hånd om og virker kjempelykkelig. Hoppa vår var også satt ut på for en måneds tid i sommer og likens med henne. Så personlig har jeg kun positive erfaringer, men nå kjenner jeg til begge stedene som hestene våre har stått og vet de er seriøse og flinke hestefolk. Det er godt å få hjem en hest som er klar til å brukes skikkelig etter sommersesongen, og ikke en hest man må skritte opp, bygge opp og slanke i flere måneder først, slik man pleier etter en beitesesong. Jeg vet det er mange som ikke har vært fullt så heldig med stedet de har satt ut hesten sin til. Jeg vil anbefale alle å undersøke grundig på forhånd hva slags sted og hvordan folkene der hesten kommer til er, før du sender den dit. Man har som sagt ingen garanti for at hesten vil få optimalt med stell, men de fleste som ønsker seg hest på for over en lengre periode vil vel helst hestens beste vil jeg nå ønske å tro. Gjør også avtale med vedkommende om at du kan komme på besøk når det passer deg (også uanmeldt). Om vedkommende sier nei til dette så kan du jo trekke en ganske grei konklusjon ut av det. Så følg magefølelsen di når du velger forrytter.
FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 07/08/2008 :  02:10:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Avtale - skriftlig - er viktig. I to eksemplarer og underskrevet av begge parter. Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2008 :  11:13:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Avtale - skriftlig - er viktig. I to eksemplarer og underskrevet av begge parter.

Opprinnelig postet av T. Boysen

Absolutt. Dette er kjempeviktig.

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

Prinsesse-Vil-Ikke

Norway

Skrevet - 24/08/2008 :  16:26:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePrinsesse-Vil-Ikke  Svar med kopi av melding
Ja, kontrakt ordnet vi jo selvfølgelig ikke med.. Angrer som en hund på det!
Skal jeg ha hest på fòr skal jeg være NØYE med hvilken hest jeg tar! Eller, hvilke "folk jeg tar"

Janita og Rosa Lind <3

Gå til toppen av siden

Tinkalis
» VIP

Norway

Skrevet - 25/08/2008 :  00:16:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja det blir som en ekteskapsinngåelse- det er ikke bare den man gifter seg med- men hele familien bak denne også...
Jo mer du lærer jo mer må du huske,jo mer du må huske jo mer glemmer du,jo mer du glemmer jo mindre husker du ....så hvorfor??? Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 29/08/2008 :  18:45:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Hehehe, jepp, Tinkalis; så rett så rett!:)
Elsker deg, Tassen<3 Gå til toppen av siden

Prinsesse-Vil-Ikke

Norway

Skrevet - 31/08/2008 :  17:24:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePrinsesse-Vil-Ikke  Svar med kopi av melding
Hehe, hvis jeg skulle skrive alt som har hendt, så må jeg vel bruke et par dager.. Angrer som en hund på at jeg tok hesten på fòr, for nå går hun rundt å advarer alle mot meg.

Men, har tatt en kaldblodshoppe på fòr nå, skrevet kontrakt denne gangen.. DENNE GANGEN BLIR DET BRA, DET VET JEG! :)

Janita og Rosa Lind <3

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.