hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - selge "skadet hest"?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 selge "skadet hest"?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Adeleinos

Skrevet - 18/06/2008 :  14:42:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heihei!
vi har nå fått endelige svar fra veterinærhøyskolen ang hoppa mi som hadde vondt i ryggen sin. de fant en skade i hoftekammen som var av betydning, fordi når jeg krevde samling av henne brukte hun ryggen sin feil i forhold til at dette gjore vondt. skaden var ikke livstruende men alvorlig nok til at hun er ferdig på konkuranse banen. i tilleg var hun 1-2 grader halt på venstre frembein ved bøying, noe de ikke klarte å finne ut av. de mente at med ro å hvile i noen uker kunne det bli bra, dette var allefall ikke noe som plaget henne i det daglige. Siden jeg er konkuranse rytter er jeg derfor så "SLEM" at jeg nå skal selge henne,da hun ikke kan brukes noe serlig på konkuransebanen mer, annet en helt lette klasser..
Hun er en flott hoppe på bare 7 år, med flotte steg, en hest du virkelig legger merke til. har en rekke plasseringer i LA , og skulle nå ut i middels.Hun har gått LA klasser til 70%, så det er en hest som kan sine saker.
hun er også en kjempe tur hest, har ridd henne i fjellene, bindt henne i tre å grillet før jeg har ridd videre. hun kan også ris og håndteres av alle, både store å små, å er vant med andre folk å dyr. har ingen uvaner å er utrolig rolig og snill. etter hva jeg forsto fra vet.høyskolen kunne hun fortsatt trenes og startes i dressur, men kun de lette klassene. altså en begrensning til LB og muligens noen LA klasser. hun kan også settes føl på eller være en fantastisk turkamerat for de som vil det. hvor mye ville dere solgt henne for?
jeg tenkte på 40.000 for henne, syns dere dette er for mye med tanke på hennes skade? hadde hun ikke vært skadet hadde jo prisen vært det tredoble,minst. men pga dette taper hun seg jo enormt i pris.
blir veldig glad for tilbakemeldinger:)

TORHILD

» VIP

Skrevet - 27/06/2008 :  20:20:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor mye kan hun ris nå da? Hva med sprang? Og hva skjer om nye eiere fortsetter å trene hard dressur??

Hvilken rase er det, og hvem er hun etter? Premiert? Kunne kun fungert som avlshest??

Om hun kun kan gå som turhest synes jeg 40.000,- kanskje er noe mye, men om hun kan gå lavere klasser sprang og dressur, så synes jeg det er en ok pris.

Gå til toppen av siden

Adeleinos

Skrevet - 28/06/2008 :  13:26:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei!
hun er så vidt jeg vet ikke premiert.
hun kan gå opp til LA dressur og 1m-110 sprang. hun er en engel på tur å jeg har hatt henne med på 4 timers fjelltur hvor hun var bindt i ett tre mens vi grilla, dette tok hun helt med ro, så hun er vannvittig ukomplisert. ikke noe problemer med sko,vet,henger,barbere, osv. hun er 7 år. :)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.