hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Svette !?!?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Svette !?!?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

summer

Skrevet - 20/10/2008 :  22:14:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg sa etter min erfaring får ikke hesten mindre pels med dekken. Ingen av mine hester har noengang gjort det ;) De setter gjerne pels etter hvor kald vinteren er. Gå til toppen av siden

mariakaogcindy

Skrevet - 21/10/2008 :  20:02:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis det er tilfelle blir ikke vinteren kald i år for min kaldblods har nesten ikke pels og hos ponnisen min er det motsatt for der er det MASSE pels Gå til toppen av siden

_Amanda_
» VIP

Skrevet - 21/10/2008 :  20:46:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
mine shettiser bruker regndekken/utedekken når det er regn og kald vind. de setter ikke mindre pels forde når de kommer inn i stallen, våte og kalde, pleier de ha et fleecedekken på. det virker som om det trekker ut fukten, og varmer dem.... Gå til toppen av siden

summer

Skrevet - 21/10/2008 :  22:53:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
mariakaogcindy, jeg svarer på hva min er faring er med mine hester ,

Min ene hoppe har jeg hatt med dekken, helt uten dekken, tildels med dekken og igjen nå med tidlig dekken og også tykt dekken vinterstid. Hun har hatt akkurat samme mengde pels hele tiden, med forskjeller i vinter, og ikke dekken. Hun har også samme mengde pels som min andre hest, uten dekkekn.

For det første er ikke vintern her ennå, det jeg mente med at de setter pels etter vinter er at jo kaldere det blir, jo mer pels setter de . I fjor ble det aldri noe særlig vinter og ingen av dem har noen gang hatt så ltie pels heller. Men de har like mye pels begge to, med og uten klær.

selvom mine ser ut til å sette tett teddy om det blir 15 kalde, men lett teddy om det blir gjennomsnittelig 3 kalde, så er det ikke dermed sagt alle hester gjør det.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.