hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hest settes bort på fòr!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Hest settes bort på fòr!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 27/11/2008 :  00:49:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Blir dessverre nødt til å sette bort min nydelige fjordingvallak på fòr i Møre & Romsdal-området. Jeg bor selv på Vigra, så jo nærmere du bor, jo bedre. Tassen er verdens beste hest, og er en helt fantastisk turkamerat. Han er barfothest, og skal fortsette å være det. Han er min lille baby, så jeg vil ha mulighet til å komme å hilse på ham! Tassen er fire år, men oppfører seg absolutt ikke som noen unghest. Han er snill som et lam, og fungerer utmerket på tur både alene og sammen med andre. Trafikksikker, og grei på alle mulige måter!

For mer informasjon, send meg en mail:
BabyLizz91@gmail.com

Vrinsk fra Lizbeth & Tassen!

Elsker deg, Tassen<3

fjellgeita90
» VIP

Skrevet - 01/12/2008 :  09:50:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Anbefaler deg å legge ut annonse på annonsesidene isteden, forumet er vel egentlig ikke stedet for annonser. Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 01/12/2008 :  18:22:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Det har jeg også gjort:)
Elsker deg, Tassen<3 Gå til toppen av siden

_Amanda_
» VIP

Skrevet - 08/12/2008 :  12:17:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke for å legge meg borti saker jeg ikke har noe med, men jeg trodde det hadde ordnet seg med Tassen:P. Er det flere som legger kjepper i hjulene for deg, kanskje?
:O
Gå til toppen av siden

Tassen4Ever

» VIP

Skrevet - 10/12/2008 :  18:45:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTassen4Ever  Send %s1% en ICQ meldingTassen4Ever  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTassen4Ever  Svar med kopi av melding
Det er det at jeg ikke har det så veldig bra med meg selv akkurat nå:) Derfor må jeg bruke tid for å bli bedre selv, så jeg har rett og slett ikke overskudd til lille gutten min..:(
Elsker deg, Tassen<3 Gå til toppen av siden

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 11/12/2008 :  03:15:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ærlighet varer lengst! "Tassen-mamma" ber pent om hjelp.
Prøver å finne steder, selv om jeg bor langt unna. - Noen som bor nærmere?
Gå til toppen av siden

_Amanda_
» VIP

Skrevet - 16/12/2008 :  02:22:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det er det at jeg ikke har det så veldig bra med meg selv akkurat nå:) Derfor må jeg bruke tid for å bli bedre selv, så jeg har rett og slett ikke overskudd til lille gutten min..:(

Opprinnelig postet av Tassen4Ever

Huff så synd får håpe noen kan ta seg av ham for deg da til du blir bedre skulle ønske jeg bodde nærmere for da skulle jeg GJERNE hatt ham for degXD
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.