hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - finne hest og ha på helfor!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 finne hest og ha på helfor!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

meandmyhorse

» VIP

Norway

Skrevet - 03/12/2008 :  23:37:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lurer på om det bare er jeg som er veldig vanskelig eller om det ikke settes ut en hest som jeg vil ha?

Jeg vil ha en sprang/dressurhest som kan noe i værtfall Lb dressur men ikke noe jeg må ha men for min del hadde det vært fint...

Sprang 1m jeg har høyde skrekk så hopper ikke så veldig høyt..

Har lagt ut annonse men får bare respons på ungehester eller x travere som ikke kan så mye kansje de kan fatte galopp

Er jeg bare vanskelig eller må jeg kjøpe meg en hest for og finne hesten som passer for meg

smil til verden så smiler den til deg :)

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2008 :  07:41:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Du har jo langt flere muligheter om du har anledning til å kjøpe selvfølgelig.

De "fine" hestene settes nok sjeldnere ut på helfor, men ikke gi opp. Du kan være heldig å finne aktuelle helforskandidater også. Jeg har både sett dem annonsert flere ganger, og hadde i sin tid også en helforhest som jeg fant nettopp via annonse her (og som gikk/går høyere enn LB). Men pass på, når disse hestene annonseres er det ofte mange som viser interesse, og det er mye useriøst blant dem. Pass på at du ikke er blant dem som havner i den useriøse bunken. Annonser godt for deg selv, og det å ta en telefon er å betrakte som langt mer seriøst enn å sende mail eller SMS. Pass også på å få frem hva du har å tilby, slik at eiern nettopp vil velge deg som forvert. Jeg forsøkte også å legge ut annonse hvor jeg etterlyste forhest, men hadde aldri noe hell ved det. Kan nok være mer tilfeldig.. Sikkert OK å prøve begge deler.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.