hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Problemer med nettsiden ??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Spør Hestemarked.no
 Problemer med nettsiden ??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway
Innlegg: 1080

Skrevet - 31/01/2009 :  08:04:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Jeg kommer ikke inn på nettsiden min, hverken i går eller i dag. Det står at jeg må godkjenne de nye vilkårene, men etter at jeg har gjort det så får jeg bare opp en hvit blank side. Har prøvd å logge inn flere ganger, men det går ikke. Noen flere som har hatt dette problemet de siste par dagene?
FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
*************************
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)

Alger97

» VIP

Norway
Innlegg: 425

Skrevet - 31/01/2009 :  19:46:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Jeg kommer meg bare til forsiden og mix. Kommer meg ikke inn på noen av vipene. Kommer opp en hvit side, og tre teite prikker. Irriterende!!
Beate & Alger Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway
Innlegg: 425

Skrevet - 31/01/2009 :  19:46:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Jeg kommer meg bare til forsiden og mix. Kommer meg ikke inn på noen av vipene. Kommer opp en hvit side, og tre teite prikker. Irriterende!!
Beate & Alger Gå til toppen av siden

feliin

» VIP

Norway
Innlegg: 322

Skrevet - 02/02/2009 :  08:23:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefeliin  Svar med kopi av melding
JEG derimot - kommer INN på vip-siden min - så jeg kan SE på den. Har desperat forsøkt å endre forsiden - men den gang ei. Når man kommer til Lagre - krøller alt seg - og ikke noe skjer.

Siden min er sørgelig akterutseilt, og skulle gjort om en god del på infon som ligger der - men det er visst veeeeeeldig umulig!!

En STOOR hest i en liten kropp...Hjertet mitt!!

http://www.stall-laban.net/
Gå til toppen av siden

May-Bente

Innlegg: 1

Skrevet - 02/02/2009 :  10:53:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig, har fått logget meg inn på siden min, men når jeg skal lagre noe så skjer det ikke en dritt Nå får jeg ikke logget meg inn heller, men kommer meg inn på vipsidene til folk
...og syns det har vært slik lenge nå, siden fredag! Hadde det nå enda vært for å øke kapasiteten, så hadde jeg ikke sagt noe på det.
Gå til toppen av siden

May-Bente

Innlegg: 1

Skrevet - 02/02/2009 :  10:53:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig, har fått logget meg inn på siden min, men når jeg skal lagre noe så skjer det ikke en dritt Nå får jeg ikke logget meg inn heller, men kommer meg inn på vipsidene til folk
...og syns det har vært slik lenge nå, siden fredag! Hadde det nå enda vært for å øke kapasiteten, så hadde jeg ikke sagt noe på det.
Gå til toppen av siden

May-Bente

Innlegg: 1

Skrevet - 02/02/2009 :  17:48:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
..hadde man nå enda kunne fått en forklaring på trøbbelet og hvor lang TID dette skal ta.... Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.