hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan pakker dere ?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hvordan pakker dere ?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

beno

Skrevet - 08/05/2009 :  09:24:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette er sikkert et dumt spørsmål, men jeg skjønner ikke hvordan vi kan få reist på 2-3 dagers stevne med 2 ponnier i hengeren og samtidig få med oss for og stevneskap. Vi har en Blomert-henger med et lite salrom og en forkrybbe innendig og et problem vi ikke har tenkt på før nå: Når vi har satt på ponniene har vi jo ikke plass til stevneskapet (det er ikke plass til dette foran bommen) og hvordan få med høyet ? Jeg ser da vitterlig at flere transporterer flere dyr i hengere, men hvordan pakker dere ??

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2009 :  12:04:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en diger bag fra salprodusenten Bates hvor jeg har utstyret til hesten, støvler og hjelm (evt vest) Den er sydd for å romme støvler på sidene, sal, hodelag og shabracker inni og hjelmlomme i enden. Er slik pilot-trillekoffert med hjul, genialt smart!!

Så har jeg egen veske til alle børstene, linimenter, kremer, stevnenummer, nummervest, manstrikk ol som man trenger. Den typen fra feks Hooks med alle lommene på.

Den går bak i bilen.

Dekken, belegg osv pakkes sirlig i blå store poser fra Ikea, de går også inn i bilen.

Høyet stabler jeg forann hestene i hengeren og legger over en presenning som jeg har til det formålet, ellers er det jo tomt når vi kommer frem he he...

Kraftfor måler jeg opp og fyller over i tomme Multivitaminbøtter el med lokk som jeg stabler oppå hverandre, også forann i hengeren.

Jeg har ikke engang salrom, men klarer å få med meg det jeg trenger til 2 store blodsere i bil og henger.

Kommer ikke til å kjøpe meg stevneskap da det tar alt for stor plass :(

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.