hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hjelp meg! pliiiz!?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Islandshest/gangartsridning
 hjelp meg! pliiiz!?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

silje-hero-embla

» VIP

Skrevet - 09/02/2004 :  16:34:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei!

dette er en redigert verson av det orginale innlegget mitt, da jeg har forstått det slik at noen har problemer med dialekten min. all respekt for det, den kan være grusom å forstå...

men over til mitt spørsmål. som jeg har skrevet på vip-en min har vi hjemme en rød islandshest ved navn drembill frå vafnsleysu. noen som har noen som helst aning om hva det betyr? vet at de fleste islandshestene fra island(er 90% sikker på at han er fra island)har et navn med betydning, og som på en måte beskriver en særegenhet ved hesten. nå har ikke drembill noen store særegenheter annet enn at han har STOR personlighet, som de fleste hester har, og er god til passgang. ellers er han rød med stjerne som går fra panna og nedover til mulen, og avsluttes i en liten rosa snipp. han er hvit opp til kodene også.

mvh silje, hero, drembill og tøtla.

Redigert av - silje-hero-embla den 28/02/2004 18:11:34
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.