hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Winner Ton, Wellington og Princess
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Winner Ton, Wellington og Princess
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 27/02/2004 :  11:14:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg var på rideleir (Peer Gynt) i 2001. Der møtte jeg Maria, Wenche og Marielle. De hadde med seg egne hester. Maria hadde Winner Ton, som var en Belgisk sportsponni tror jeg. Brun av farge. Marielle var søstra til Maria, og hun hadde en vallak som het Wellington. Han var skimmel og blanding av Araber og en annen rase. Wenche hadde ei lita norsk sportsponni hoppe som het Princess.. Hun var skimmel hun og. Alle 3 var fra Trondheim.

noen som vet noe om dem? Har lyst til å ta opp igjen kontakten!

Kristine

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''

marit.

» VIP

Skrevet - 27/02/2004 :  16:39:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
heihei...kjempe fine ponnyer dem har. de står på øysand tror jeg,midt norsk hestesport senter. de gjorde ihvertfall det før. samstad heter de til etternavn
håper dette er tilhjelp
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 28/02/2004 :  19:22:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Heii! Alt er til god hjelp : ) Takk for svar!
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Stinem

» VIP

Skrevet - 08/03/2004 :  22:58:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStinem  Svar med kopi av melding
Jeg tror de står på øysand ja, men det kan jeg sikkert få sjekka opp.. Det var ei venninne av meg som eide wellington en gang i tiden så..
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 09/03/2004 :  18:35:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Det hadde vært kjempe flott! Finnes det noen hjemmeside til Øysand eller noe lignende?

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

ponni_17
» VIP

Skrevet - 15/03/2004 :  11:22:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja, winner ton og wellington sto på øysand før, men de ble flyttet til en annen stall. hjemmesiden til øysand er: www.trondelag-hestesportsklubb.no. kan hende der er innpå den siden, prøv der:) å de heter samstad til etternavn, som nevnt tidligere. Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 16/03/2004 :  18:38:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
tusen takk :)
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.64 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.