hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bokanmeldelse: "Hestehold i praksis"
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Lesehest
 Bokanmeldelse: "Hestehold i praksis"
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

MIX

Innlegg: 224

Skrevet - 02/03/2004 :  10:57:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hestemarked.no har anmeldt boka "Hestehold i praksis" av Mats Mellberg.

Har du lest denne boka?
Har du i den anledning noen kommentarer å tilføye?
Likte du boka? Hvorfor/hvorfor ikke? Ros? Ris?
Kommentarer du mener mangler i vår anmeldelse?

MIX, administrator

rodeoqueen

» VIP

Innlegg: 2

Skrevet - 02/03/2004 :  15:57:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes denne boken er veldig bra!
Bruker den selv som pensum jeg leser til fagbrevet i hestefaget =)
Kan annbefale boken på det varmeste

Lykke til med lesingen !

Gå til toppen av siden

lemaha
» VIP

Innlegg: 1

Skrevet - 02/03/2004 :  16:52:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg anbefaler alle hesteeiere og de som skal skaffe seg hest å lese denne boka! illustrasjonene er enkle og lette og forstå og alt han skriver er også lett forståelig..... anbefales!!
jeg er i hvertfall meget fornøy med boka!!!!

Gå til toppen av siden

Galie

Norway
Innlegg: 246

Skrevet - 02/03/2004 :  19:00:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
Hei! den boka er absolutt hvert å få med seg når man driver med hest. der står det meste;) Det er den boka jeg jobba med når jeg tok heste eksamen på starum. Kjempeefint med masse eksempler o.l.

anbefales:)
Gå til toppen av siden

Active

Innlegg: 2

Skrevet - 03/03/2004 :  11:58:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette er den beste hesteboka jeg noen gang har lest...For det første så forklarer han ting på en måte som er enkel å forstå...
Det er mye å finne her for både nybegynnere og for de som er kommet langt i hestekunnskaper.
Å så har han en helt unik måte å skrive på. Fordi et han tar frem egene erfaringer, og ikke bare skriver at sånn å sånn skal det gjøres, men forklarer hvorfor det skal eller bør gjøres slik å slik..
Han forteller hvor fort det kan gå galt i et sekunds ubetenksomhet.
Jeg har selv erfart hvor fort det kan gå galt.. å når jeg da ser små jenter på 10-12 år som raser rundt på store hester og gjør ting som det er bare flaks at det ikke skjer noe får jeg helt spader...Jeg venter bare på at det skal skje noe tragisk en dag... Jenter og gutter som er soppas unge bør lære mye mere om hest før de får ansvaret helt selv....Men det er min mening da..LES BOKA GUTTER OG JENTER...
Gå til toppen av siden

HelleG

Innlegg: 380

Skrevet - 04/03/2004 :  10:34:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
Jeg har også den boken. Super for nye hesteeiere, kanskje også for de som vurderer å kjøpe hest. Får masse nyttig tips og råd, og du får mer innsikt i hva det vil si å ha hest.
Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com
Gå til toppen av siden

*Eva&Sabina`s princess*

» VIP

Innlegg: 2

Skrevet - 04/03/2004 :  10:45:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
jg har ik lest heler boken, mn deler av dn. Av d jg har lest virker dn veldig bra Bra sammen helg å brae forklaringer
*eva & princess*
Gå til toppen av siden

HannaogHelge

» VIP

Norway
Innlegg: 103

Skrevet - 04/03/2004 :  22:15:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHannaogHelge  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHannaogHelge  Svar med kopi av melding
Denne boka er i bruk i hestefaget på skolen min. Før brukte vi den grønne "Hesteboka" som også er fra Landbruksforlaget.. Må innrømme at "Hesteboka" ikke var sammenlignbar med "Hestehold i praksis". Den boka er bare så innmari bra, et must for alle hestefolk, mener nå jeg... Gå til toppen av siden

Tiaa_

Innlegg: 2

Skrevet - 05/03/2004 :  10:17:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Denne boken er bare super!!!
Her står det om alt og man kan bruke den til hverdags.
Helt topp!
Gå til toppen av siden

Hårek

Norway
Innlegg: 29

Skrevet - 06/03/2004 :  00:16:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHårek  Svar med kopi av melding
Jeg var så heldig å finne denne boka på Mammutsalg, faktisk før jeg kjøpte hest. Den er fra 1997 og alikevel aktuell. Den er nyttig å ha i biblioteket. Anbefales på det sterkeste.
Gå til toppen av siden

Fullblodsfan

» VIP

Norway
Innlegg: 1

Skrevet - 06/03/2004 :  17:25:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFullblodsfan  Svar med kopi av melding
Jeg går på hestelinje på Melsom vgs. og vi bruker denne boka som pensumbok. Den er veldig bra, og jeg er stort sett fornøyd, men det står lite om fordøyelsen til hesten, noe som er viktig å kunne! Det er ett minus :( Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway
Innlegg: 2056

Skrevet - 25/03/2004 :  11:43:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
super bok! nettopp færdig med å lese den, og jeg lærte kjempemye nytt av det. står veldig bra forklart, og er lettleselig. lite bilder, men likevel enkel å komme igjennom. tror nok jeg skal kjøpe den boken jeg (låner den bare nå)...
Mvh Tone Kristin


Gå til toppen av siden

CamillaogGranFerina

Norway
Innlegg: 57

Skrevet - 04/04/2004 :  12:40:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamillaogGranFerina  Svar med kopi av melding
Boka er kjempebra! Når jeg kjøpte den skulle jeg egentlig ha en annen bok som de ikke hadde, og kjøpe den.. Ble litt skuffa fordi den så litt kjedelig ut uttapå.. Men nå angrer jeg ikke!!! Den er kjempebra og lett å forstå!! Gå til toppen av siden

idapia_88

» VIP

Innlegg: 3

Skrevet - 27/04/2004 :  14:40:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
har drevet på med hest i teori og praksis i 13år av mine 15. har alldri lært så mye på den dagen det tok å lese boka, er 100% mer innforstått i hestestell o.l ANBEFALES Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway
Innlegg: 1667

Skrevet - 27/04/2004 :  19:02:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
den boka er veldig bra....
har den som lære bok i heste faget, veldig oversiktiglig og fin å lese =)

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway
Innlegg: 1200

Skrevet - 21/06/2004 :  20:16:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Har nettopp lest boken for andre gang; den er dritbra!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.66 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.