hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fortung hest
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Islandshest/gangartsridning
 Fortung hest
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ellbell

Norway

Skrevet - 12/03/2004 :  09:55:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Thirladyret mitt er fem-gjenger, dog jeg pleier å holde meg unna pass ettersom jeg ikke er så altfor erfaren innen Islandshestridningen=)
Problemet mitt er rett og slett at Thirlaen er så innmari fortung i tølten (og forsåvidt i trav), men i tølt bare slenger hun beina bakover og jeg blir lissom sittende med hele hesten i henda, og det er jo ikke meningen da. VET utrolig godt at jeg burde komme meg på kurs, men jeg har ikke så mye penger til over at det gjør no, og mine kjære foresatte har ikke annledning til å kjøre meg heller så så greit er det...

Har ingen ambisjoner om konkurranser, Thirla er 18 år, så målet er jo ikke at huna skal gå helt glimrende, men jeg VET hun kan bedre og jeg ville syntes det var utrolig gøy å få henne til å gå ortli i det minste!

Så er det noen som har noen råd til meg?
Hvordan skal jeg få animalen til å sette beina under seg...sette igang bakhjulstrekken lissom?

Hun var veldig passaktig før, nå er hun mer travaktig...Er det normalt?

Ellbell&Thirledyret

Gi meg en vrengt polvott - any day!
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.