hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvet du noe om Faxir`s foreldre spes faren
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Hvet du noe om Faxir`s foreldre spes faren
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

misstrivial

» VIP

Skrevet - 09/04/2004 :  20:38:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann jeg etterlyser foreldrene og evt halvsøsken til min ponni Faxir. Det er faren hennes spesielt jeg lurer på.

Grunnen er at mange tror hun er blanding av fjording og welsh, men når jeg kjøpte henne for noen år siden sa de islandshest og welsh.

Faxir het tidligere Blondie, men jeg skifta navn når e kjøpte ho. Faxir er blakk, ikke sånn som fjordingene, men mørkere. Hun er født 23/6-98. Moren heterMoorlands Edith hun er vissnok brun og har 2premie. Hun skal ha andre avkom også.

Faren skal være islandshest som holder til i tvedestrand, visst han ikke er solgt. Eier eller tidligere eier heter malla. Malla har jobba på bjønnes stall. (har hatt henne som instruktør) Jeg vet så lite om faren, ikke navnet hans eller fargen eller noe.

Jeg ønsker sterkt å få bekreftet at faren til Faxir (blondie) er Islandshest. Men ønsker alt som jeg på greie på. Søsken stamtavle osv

Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.