hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ibn Saud og Mølhedens Cinca!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Ibn Saud og Mølhedens Cinca!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tilaz
» VIP

Skrevet - 12/04/2004 :  10:56:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Hei...

Er verdens heldigste eier av min elskede Calinca pie...Hun blir 27 år til sommeren (12.6.77), er brunskimmel, men er helt hvit om vinteren og brunprikkete om sommeren:)
Jeg leter veldig etter Ibn Saud (far, araber) og Mølhedens Cinca (mor, New Forest)
Cinca kom til Norge fra Danmark i 1975 og var(er?) født 03.06.72. Både hun og bestemoren til Calinca var begge hos samme mann. Hun var svart med bliss. Besteforeldrene til Calinca på morssiden, kom begge fra england men kom til danmark i 63 og 64.
Ibn Saud, vet jeg nesten ingen ting om, uten om at han var en bra hingst, som blant annet er far til halvsøsteren til Calinca, Lady Isabella.

Så er det noen som kan hjelpe meg med å finne fakta, bilder, historie til noen av foreldrene til Calinca, eller hvis du har kjenneskap til noen søsken av henne, VÆR SÅ SNILL å send meg en mail, eller svar her;)

ps. Har stamtavlene til begge foreldrene.

DA gleder du både meg og lille Calinca gullet mye

mariel@ditlefsen.no
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.77 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.