hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Maks elever på ridetime
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Maks elever på ridetime
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

i n a

» VIP

Norway
Innlegg: 167

Skrevet - 14/02/2003 :  16:25:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Hvor mange synes du/dere at man skal være på en vanlig ridetime?

Redigert av mix1 den 14/05/2003 14:50:49

Magette

Norway
Innlegg: 460

Skrevet - 14/02/2003 :  16:32:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMagette  Svar med kopi av melding
Det burde vel ikke være flere enn lederen kan holde styr på/helpe? Nå er ikke jeg en rideskole-elev, med jeg ville i allefall hatt det slik. Gå til toppen av siden

einstein

» VIP

Norway
Innlegg: 126

Skrevet - 14/02/2003 :  16:47:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke flere enn 6. 7 er absolutt maximum syns jeg. Ellers får ikke hver elev nok oppfølging...

Gå til toppen av siden

*Jane*

Norway
Innlegg: 73

Skrevet - 14/02/2003 :  18:03:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg syntes det burde være max 8 elever på en ridetime hvis men skal få noe ut av ridetimen.

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway
Innlegg: 1568

Skrevet - 14/02/2003 :  21:04:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Når en er nådd et høyere nivå bør det ikke være flere enn 5 elever pr. gruppe etter min mening.
Å base rundt på banen på egenhånd uten noe å jobbe med kan vi få til uten å betale 200.- for det, liksom...

Gå til toppen av siden

Camilla & Honey <3

» VIP

Norway
Innlegg: 247

Skrevet - 14/02/2003 :  23:26:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
Det spørs litt om det er rideskole time, eller time for privte ryttere. De som har private hester, kan ofte mer en skole ryttere, og da er det greit med max 5(som cowgirlchris sa), men når det er skoeltimer, er det max 8 på hver time syntes jeg. Hvis rytterne skal hoppe er det ofte bedre emd færre på timen...

Gå til toppen av siden

amayan

Norway
Innlegg: 382

Skrevet - 15/02/2003 :  09:44:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
er det sprangtimer (som jeg rir på) bør det helst ikke være flere enn 3-4 elever per time.

Gå til toppen av siden

troultey

» VIP

Norway
Innlegg: 282

Skrevet - 16/02/2003 :  13:44:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
max 6 er min mening. kommer an på også da. hmmm.. var vel det jeg ville si Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway
Innlegg: 271

Skrevet - 16/02/2003 :  15:05:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei, det burde ikke være mer enn 5stk.
på en time... jeg har vært med på timer der man ikke lærer
noe grunn av for mange elever på ridelæreren... og folk på lave nivåer burde ikke være mer enn 3,4...
Gå til toppen av siden

amayan

Norway
Innlegg: 382

Skrevet - 20/02/2003 :  14:31:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
synes heller folk på høyere nivåer ikke bør være mer enn 3-4 siden de gjør litt mer enn de på lavere nivåer.

Gå til toppen av siden

sha

» VIP

Innlegg: 1

Skrevet - 20/02/2003 :  18:17:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg syns at det burde være 3-4 på en time.. hvertfall når det er sprang. Det kommer jo oxo ann på hvor stor ridebane/ridehus det er .. Er den liten, så burde det ikke være så mange at man må ta volter hele tiden. Og driver man med sprang, så er det utrolig kjett å få hoppe en bane en gang, oxo vente på at 10 andre skal hoppe bana. Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway
Innlegg: 271

Skrevet - 22/02/2003 :  16:53:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg tenkte at flinke ryttere holder styr på hesten
de rir det klarer ikke nybegynnere.... eller hva syns dere???
Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Innlegg: 351

Skrevet - 22/02/2003 :  20:51:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da jeg gikk på ridekurs var vi 13 på timen... Helt uholdbart!

Burde ikke være mer enn 6 på timen, når man er sånn halvveis erfaren. Nybegynnertimer burde det være førre ryttere på, for at de trenger litt mer hjelp.

Og de som som driver med konkurranse og slikt, der burde det også være færre på timen, for de trenger også ekstra veiledning!
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway
Innlegg: 454

Skrevet - 23/02/2003 :  10:47:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes max 7 stk. Kommer jo ann på hvor stort ridehuset,banen er da lixom.. Jeg går på priv. sprang trening,og da er vi 7 stk.. det er litt for mye syns jeg.. Det blir så mye venting,når vi skal hoppe bane ol., Max 5 på priv. trening!!! Gå til toppen av siden

colombus

Norway
Innlegg: 277

Skrevet - 23/02/2003 :  13:48:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Når jeg gikk på rideskole var vi fem faste som red på timen + en stalljente som fikk riding i betaling. Så det ble max 6. Vi hadde jo en time å ri på og da ble det gjennomsnittlig 10minutter induvidiell undervisning på hver. Synes det var kjempe fint. Lærte kjempe mye.

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden

Inemor

» VIP

Norway
Innlegg: 76

Skrevet - 23/02/2003 :  23:05:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideInemor  Svar med kopi av melding
Tja...når jeg underviser selv liker jeg å ha max 6. 5 er kjempedeilig, 6 er ok, 7 er en for mye.

Når jeg rir på ridetimer vil jeg ha max 3, men da betaler jeg jo også endel for å være med (250 kroner timen ca.), ellers synes jeg at en halvtime alene er perfekt med tid!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.