hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - tanja 14491?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 tanja 14491?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2003 :  12:46:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Heisann!
dere som er litt kjent i fjordhestmiljøet, kjenner kanskje til ei fjordhoppe som heter tanja? hun er vel kanskje 23 år, og tydeligvis veldig aktiv i fjordhest NM(vant en del i fjor)... Men det jeg lurer sånn på, er om det er mammaen til hoppa mi? mange mener det, men jeg blir nok aldri sikker før jeg får vite stamboksnummeret hennes... moren til hoppa mi heter altså tanja 14491, kan det være den samme tanja som er med i NM?
håper på svar!

Redigert av mix1 den 14/05/2003 14:37:11

troultey

» VIP

Norway

Skrevet - 16/02/2003 :  13:38:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei!
jeg veit hvem som har tanja. eller i alle fall tanja som har vært med i nm. det er hilde nordheim. hun står i prinsdal i oslo. hun er gammel ja.. veit ikke om det er henne, men jeg kn spørre veninna til hilde som jeg kjenner...

Gå til toppen av siden

moi

Norway

Skrevet - 16/02/2003 :  15:38:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemoi  Svar med kopi av melding
Heisann... Jeg så litt på bilder på nettet og tror jeg fant noen bilder av henne men d har du sikkert sett før... http://www.fjordhest.no/bilder.asp?mode=vis&kat=5#93
( sjette bilde)

http://www.fjordhest.no/bilder.asp?mode=vis&kat=5&page=2
(femte bildet)

http://www.fjordhest.no/bilder.asp?mode=vis&kat=5&page=3
(femte bildet)
lykke til med "jakten" da

Gjør livet til en fest, ri islandshest!
Gå til toppen av siden

moi

Norway

Skrevet - 18/02/2003 :  17:48:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemoi  Svar med kopi av melding
Hei igjen... Kan du oppdatere oss hvis du finner ut at det er moren til hesten din??
*Er nyskjerrig*

Klem fra moi

Gjør livet til en fest, ri islandshest!
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/02/2003 :  18:57:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
heisann ! skal gjøre det, har sett bildene før, men har enda ikke funnet ut om det er moren til hoppa mi! håper troultey finner ut for meg :)

Gå til toppen av siden

torden

» VIP

Norway

Skrevet - 15/03/2003 :  16:42:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alltid spennende med litt slekt. Har dere funnet ut noe nytt om Tanja?

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.