hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ÅÅÅåååå!! Trenger hjelp!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hjemmesider
 ÅÅÅåååå!! Trenger hjelp!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

HorseBabe

Skrevet - 30/05/2004 :  03:51:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor kan jeg få gratis lagringsplass til hjemmesiden min? Har msn groups, og der får man jo bare 3 Mb.. Dårlig azz...Gidder lix ikke betale for å få mer..non som har non tips??

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2004 :  09:11:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Sjekk debatten: "Steder en kan opprette gratis hjemmeside".
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

HorseBabe

Skrevet - 31/05/2004 :  22:22:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Spoff: Men jeg har allerde laget en side på msn..! Som jeg har lagt ganske mye jobb i..Og det som er er at jeg har netthest side, og da trenger jeg en funskjon som gjør at man kan melde seg inn på siden og skrive meldinger osv... Får man ikke gratis lagringsplass noe sted?? Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2004 :  00:30:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Har ikke MSN mer enn 3MB kommer du ikke videre. Det er gratis lagringsplass de stedene jeg har nevnt i forrige debatt. Har du laget sidene et sted er det ikke noe i veien med å ta med deg HTML-koden din og legge den inn et annet sted. Der hvor du har mer lagringsplass tilgjengelig.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

HorseBabe

Skrevet - 02/06/2004 :  00:55:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men jeg har prøvd å lage en side på alle de linkene som stod der, men får det ikke til noen steder...heh....Litt hjelp her?? Gå til toppen av siden

Silje H

Norway

Skrevet - 02/06/2004 :  08:55:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilje H  Svar med kopi av melding
Prøv å lage en hjemmeside på http://www.home.no
Det er garantert idiot-sikkert! (Bruk hjemmeside-editoren!!!)

Mvh
Silje H
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.