hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - signaturbilde
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hjemmesider
 signaturbilde
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2004 :  19:11:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
dette er vel ikke helt rett plass, men skitt au. har prøvd lenge nå å få til signaturbilde, men får det rett og slett ikke til! er ikke noen dataekspert, så slike ting må forklares med inn-med-teskje - metoden

så, noen frivillige?

og så er det en ting til som irriterer meg grenseløst! dette er riktignok på mobilen da, men spør alikevel jeg jeg har endelig fått fiksa MMS på mobilen min, etter mye strev, og nå har jeg sendt tusen bilder fra mother.no til mobilen min (gratis i helgene, må vite). og det er et bilde av Lolita som er så gullig at jeg bare er nødt til å ha det som bakgrunn. men så er den helsikes "logoen" i veien!! har hørt et tips om å sende 'se ogo blank' til et eller annet nummer, men kommer ikke på hvilket nummer det er. noen tips? det er siemens c60 mobil, med netcom kontantkort.

mvh kristy&lolita

Mvh Tone Kristin

Redigert av - ToneKristin den 05/06/2004 19:32:09

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 25/08/2005 :  14:48:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Tips til det med mobilen, Kjøp en sånn blank logo...

Når det gjedler det med signatur så er det ikke så vanskelig...

Her kopmmer inn med t-skje metoden...

1. Gå på brukerprofil

2. logg deg inn

3. I feltet signatur skriver du [ img] adressen til bildet [ /img] (legg merke til at jeg har skrevet mellom rom på de img'ene de må du fjerne... Skriver jeg det uten mellom rom her ser det sånn ut:

5. vil du ha den på midten i signaturen må det se slik ut:
[ center][ img]adressen til bildet[ [ /img][ /center] også her husk å fjerne mellom rommene...

6. trykk lagre og enjoy!!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 25/08/2005 :  14:58:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Et godt råd er å la vær å gjøre det. ;-) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.