hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Var du på Westernstevnet 5-6 Juni??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Westernridning
 Var du på Westernstevnet 5-6 Juni??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

xxxx

Skrevet - 07/06/2004 :  13:39:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var du på westernstevne 5-6 Juni på Hamar,(Lykseth), og hva synes du om det??

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 07/06/2004 :  16:38:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Jeg var der som sekretariatsmedarbeider og rytter/heste-eier. Været var perfekt, og ingen sure ryttere noe sted... ;-) Mitt "hesteprosjekt" Troll Runar fikk sin ilddåp, og dommeren spurte meg om det var hingst... (he-he) Tross alt fikk han en positiv lærdom, og var roligere UT av banen enn da han gikk inn. Jeg brøt, men i neste klasse greide han seg fint, og endte på en sisteplass. Uten å bli disket eller forårsake noen større vansker for noen av medkonkurrentene, gjennomførte han stevnet etter beste evne.

Pga det fine været ble det veldig tørt og støvete, så vi skal vanne oftere på neste stevne for å dempe noe av støvplagen. Det ble mye såre lepper og brusdrikking pga støvet...
Vi skal gå igjennom stevnet snart og evaluere tiltak og endringer for å få neste stevne til å gli ENDA bedre...

Håper alle hadde det like fint som meg!

Mvh Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Santanas Cheyenne

Norway

Skrevet - 11/06/2004 :  14:28:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSantanas Cheyenne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSantanas Cheyenne  Svar med kopi av melding
Sant som Line skriver; på neste stevnet håper vi det er flere som stille opp og som gjør "jobben sin" enn det var på dette stevnet.
Det ble kaos i sekretariatet, men har inntrykk at at deltagerne var fornøyde og det er tross alt det viktigste!!

Jo mer jeg lærer, jo mer skjønner jeg at jeg ikke kan...
- Olrun -
http://www.morganhorse.no
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2004 :  19:30:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Kaos...? He-he... Ikke kaos, men hektisk...
To stykker til å drive et helt stevnesekretariat med 60 ekvipasjer samt følge opp stallene ble LITT lite bemanning... ;-) Men alle som ville starte fikk startet, og alle som ville bytte klasse fikk byttet klasse... Alle fikk premier og Highpoint ble regnet ut... Ikke no' kaos...

Er enig i at vi må ha folk som er til å stole på gjør jobben sin, ja... Nytter ikke ellers... :-)

Line ;-)

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Santanas Cheyenne

Norway

Skrevet - 14/06/2004 :  11:53:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSantanas Cheyenne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSantanas Cheyenne  Svar med kopi av melding
Da var det bvare inni hodet mitt det var kaos da!!! Godt å høre egentlig
Jo mer jeg lærer, jo mer skjønner jeg at jeg ikke kan...
- Olrun -
http://www.morganhorse.no
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 14/06/2004 :  23:56:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes vel egentlig dette burde diskuteres på et "evaluerings-møte" internt hos arrangørene av stevnet,og tas opp direkte med de det gjelder. Hadde heller håpet å få frem synspunkter fra de som startet,var besøkende osv. men,men...

Var selv med og hadde ansvaret for stallene på Søndag, og var telefonvakt over stallene på Fredag,og alt gikk som seg hør og bør på et slikt stevne.Ingen grunn til panikk....

Synes forøvrig dere gjorde en flott jobb i sekretariatet.
"Jo flere kokker jo mere søl",er i mange sammenhenger et godt sitat....Det er bedre med noen få som gjør jobben sin godt,enn at flertallet flyr rundt som "huggærne høner"...

Prøver igjen, noen ryttere/besøkende som har noen synspunkter?

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2004 :  03:28:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Nancy?? Er det du som er "chess"??

He-he! Ja, verden er ikke stor! Du får delta på neste stevne du også, så du kan gi stevneledelsen litt "ros&ris" etterpå!

Line.

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 15/06/2004 :  04:17:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeps, thats me...langt inne i svarte natta...

Er på jobb, og bidrar til at dere kan nyte fersk avis og nytrukket kaffe i morgen tidlig...

Blir nok ikke noe særlig konkurrering på meg i år nei, hesten min står hos Rick (Lemay) da de har meldt henne på i Breeders,en (B.I.F) som går i Oktober på Greva.

Red hesten inn,så fikk hun fri 6 mnd.,så red jeg litt igjen og alt var bare fryd og gammen....så SENDER jeg henne vekk!! Ja,ja det er vel en mening med alt, Rick eier nemlig "farsan" til hesten min,så da er det jo greit å ta dette med seg.Men savner hesten fælt nå i stevnesesongen og greier,men får håpe det er verdt det..

Kommer sterkere tilbake over nyåret tenker jeg...
Har egentlig vært litt greit å være litt på sidelinja,(fencerider...!) også..Får nemlig plutselig tid til å gjøre mye "forefallent" forenings- arbeid og være litt "spion" da jeg ikke er deltaker selv..he,he..

Hi,hi jeg har plassert deg nå...tok litt tid å koble alt...

Redigert av - xxxx den 15/06/2004 04:39:32 Gå til toppen av siden

CowGirl

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2004 :  21:44:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowGirl  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg var en av deltakerne på dette stevnet. Jeg er meget fornøyd med stevnet! Fikk tre 1. plasser, så ingen grunn til å sutre... Hi hi!
Jeg syns stevne sekretariatet gjorde en kjempe flott innsats. Så ut som at de hadde det litt travelt, men klarte seg fint! Håper de orker å gjøre det noen ganger til, for dette var en FLOTT helg!

Ikke tenk, bare ri! Og nyt det! Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2004 :  23:55:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Hei, Lin!!!!! Gratulerer med Highpoint i 2 klasser!!!!!!!!!
Du har gjort en så saftig mega-debut at det står gjet-ord av det!!!
Ikke mange som kan vise til 5 highpoints etter et så stort første-stevne!
Vi er imponerte!

NB; Vi trenger bilder fra stevnet... Du hadde ikke med deg egen fotograf, sånn helt tilfeldig?? ;-)

Vi orker, vet du!!! Neste gang blir det ENDA større stevne! Men like blide folk for det... Og så håper vi på fint vær da også... Du blir med på Norway Open, vel?

Kjempeklem fra Line HeWR-sekretær og sekretariatsblondine... Tidvis i brudekjole... ;-)

Gå til toppen av siden

CowGirl

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2004 :  14:48:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowGirl  Svar med kopi av melding
Hei hei cowgirlchris!

Takker for det. Kunne ikke blitt mer fornøyd med dette!
Skal prøve å være med på det som er jeg nå.

Men det er en ting jeg lurer på, du har sikkert litt peiling. At, nå kan jeg ikke delta i beginner med Rabbe lenger, men jeg kan det med en annen hest? Og kan noen andre ri Rabbe i beginner?
Og kan jeg ikke starte noen beginnerklasser i det hele tatt... ikke reining en gang?

CowGirl

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2004 :  14:50:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowGirl  Svar med kopi av melding
Og forresten.

Ja... hadde med meg fotograf! kan scanne dem og sende dem!
Hvor skal jeg da sende dem?

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2004 :  15:18:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Send dem til lchrispr @ online.no (ta vekk mellomrom før og etter @)

Du kan ikke starte Beginners mere med Rabbe, det er sant. Men andre kan starte Beginners på Rabbe. Du kan fremdeles konkurrere fletta av deg på Rabbe i Youth og Open-klasser, og starte Beginners på andre hester...

Gleder meg til å få bilder!

Mvh Line.

Gå til toppen av siden

smilly

Skrevet - 21/07/2004 :  19:10:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Aha, er det her "western-norge" holder til :)

Jeg var med på stevnet, og syntes det var bra! Banemannskapet var flinke, og takket være dem ble det ikke mange forsinkelser.
På minussiden var at det ikke fantes høytaler ved fremridningsbana, så man visste ikke hvem som red/hvilken klasse som gikk nede i ridhuset. Og at banemannskapet var litt FOR flinke, så det ble mye venting utenfor ridehuset, hvilket min hest ikke likte i det hele tatt... (NB; dette var myyye bedre på søndagen, da Anne-Mette sto med walkie talkie ved bana og svarte på mitt mas... )

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2004 :  20:16:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Hei! Ja, jeg er enig i at søndagen gled litt bedre for folk og dyr! Men sånn er det ofte andre dagen når alt begynner å gå seg til og en egentlig ser hva en trenger av folk her og der.

Blir du med på Norway Open 2004?

Mvh Line.

Redigert av - Cowgirlchris den 21/07/2004 23:55:03 Gå til toppen av siden

smilly

Skrevet - 21/07/2004 :  20:35:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg blir med vet du!

Jeg er Linnea, med den bedårende blonde hesten Merlin

Må si du var amazing i brudekjolen din, jeg lo meg skakk på tribunen!
Tror jeg skal bli med på freestyle denne gangen, er ikke sikker ennå, da det blir litt mange klasser for en ung hest på en dag... Er tre beginnersklasser på lørdag, som jeg tenkte delta på.
Du blir med igjen?
Linnea
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.