hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Privat-timer/rideskole i Oslo
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Privat-timer/rideskole i Oslo
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Snill Stemor

Skrevet - 17/06/2004 :  10:57:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg er stemor til en liten jente på 7 år. Desverre bor jenta til vanlig hos mamma i Havøysund i Finnmark. Hun kommer kun på besøk et par ganger i året. Forrige sommer fikk hun sansen for hester, men siden det ikke er hester i Havøysund ble det et problem å "sponse" ridetimer. Mor orket ikke kjøre jenta flere timer, forståelig nok.

Men hun gir seg ikke, hun vil ri. Og hun har en god balanse på hesteryggen, er stødig og trygg.
Jeg føler at hun trenger mer enn å sitte på leie-runder. Siden hun kun er her kortere perioder om gangen, kan jeg ikke melde henne på vanlige kurs.

Håper noen av dere kan anbefale stall og/eller trener til meg!
Det hadde vært veldig fint!

Mvh Nina

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 17/06/2004 :  13:02:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det er flere rideskoler som tilbyr løstimer i helgene. Dessverre kreves det gjerne et nivå, f.eks. at du kan galoppere. Hvis din stedatter er 7 år og har ridd lite er kanskje ikke dette aktuelt.

Men du kan jo forsøke å ringe rundt til rideskoler. Jeg kjenner bare til rideskolene på Østkantan av Oslo. Tror Vestkantrideskolene og de oppover i Sørkedalen muligens tilbyr litt mer utleie. Men ikke sikker. Om sommeren er det også litt annerledes. Noen staller driver rideleirer, andre sender hestene på beite. Men ta kontakt med noen steder, så finner du iallfall ut litt mer. Ta en titt i Guiden. Der kan du nok finne endel rideskoler du kan kontakte.

Ellers er det mulig privatpersoner kan hjelpe. Du kan jo sette inn en annonse her på Hestemarked.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

lekkerParaply

Skrevet - 17/06/2004 :  16:07:01  Vis profil  Svar med kopi av melding

Di fleste rideskoler tilbyr "enkeltimer". Det er bare å ringe og avtale!
I hvertfall når jeg var lita fikk jeg det

Ha en fin dag
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.89 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.