hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Norway Open på Hamar 20-22 August 2004!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Westernridning
 Norway Open på Hamar 20-22 August 2004!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

xxxx

Skrevet - 27/07/2004 :  23:45:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har prata med Lars, du kunne ringe han om det. Gå til toppen av siden

Tyrona
» VIP

Skrevet - 03/08/2004 :  12:36:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm... Western stevne Ser ikke for meg tungdøl gampen på no bane akkurat Men jeg tror heller det hadde vært arti og vært publikummer *Mase seg til en tur på Norway open*
'
Hilsen Marit ,Tor og Why Love
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 04/08/2004 :  01:20:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisan!

Så du var fra Sør-Trøndelag, og da er det jo en god bit å kjøre, men jeg synes du skal re-vurdere å delta med hest! Hørtes ut som du har god dressur på den, og det går ikke bare på hesteRASER, men på rytterferdigheter i det store og hele.Og det finnes Allbreeds-beginnerklasser hvor nivået er litt mer for "de midt på treet og under"...

Det er vel ikke flust av stevner der oppe fra før desverre, så dere er vel vant med å måtte tilbakelegge noen mil for å være med på noe?

Er det noe aktivitet hos Trondheim western riders?

Redigert av - xxxx den 04/08/2004 02:32:57 Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2004 :  19:17:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Highpoint WRAN regnes sammenlagt av både B og C-klassene...

Mvh Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Tyrona
» VIP

Skrevet - 08/08/2004 :  19:08:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tor på western stevne? Ja det hadde vært no... Nei, hesten hadde sikkert klart seg sånn nogenlunde men meg derimot. kommer til og ha kronisk latterkrampe hele turen opp til trøndelag igjen

Og det der med kjøringa til ting og tang.... nærmeste stevne jeg har vært borti var vel 1 og en halv time unna
Trondheim Westernriders var no nytt gett! Hviste ikke at det fantes no sånt jeg. Litt uttafor jeg vettu... Bor jo på landet

Ellers er jo hesten fin blanding av sånn kåbbåi tøyleholding, Dressur sal å fint kjørehodelag Nei huff. Sånn kan det gå Men hesten er stødig som et fjell.

Hilsen Farmer Marit, kåbbåi Tor og Cruella de ville (Why Love)
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 09/08/2004 :  12:30:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei igjen!

Det viktigste er jo at du trives med hesten,og det virker som du gjør.
Har du muligheten til å komme som tilskuer,tror jeg du ville satt pris på det også! Har netopp vært i Sverige og fått med mange ryttere derfra som kommer til å ta turen hit til oss å konkurrere.Det var bare å lokke med ingen etteranmeldings avgift/forlenget påmeldingsfrist om man vil, og litt penge-premier....Å komme fra tollen uten å måtte stille store penge-garantier, har vel vært det største problemet, men det ser ut som om det har ordnet seg nå også.

Håper/regner med at mange her hjemme vil få bedre kunnskap hva westernridning virkelig er når vi får over ryttere/hester som VIRKELIG kan det.

I tilegg arr.også Wran/Hewr klasser,så det blir et tilbud til alle, uavhengig hvilken rase man har.

Hiv dere i bilen og kom!

Redigert av - xxxx den 10/08/2004 00:20:52 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.83 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.