hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Beginners-klasser, bra WRAN!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Westernridning
 Beginners-klasser, bra WRAN!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

smilly

Skrevet - 22/07/2004 :  09:13:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Viktig å gi positive tilbakemeldinger også, ikke sant?? (oftest er jo vi mennesker meget bra på å klage....)

Jeg synes beginners-systemet er helt super. Det er en rettferdig måte for alle, synes jeg.

Litt kjedelig er det å se rutinerte ekvipasjer stille i beginnersklasser, bare for å plukke sløyfer (det må være derfor? jeg ser ingen annen grunn til det..)
Men de plukker jo på seg poeng forholdsvis fort, og blir da utelukket i fremtiden....

Bra WRAN!
/L.

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2004 :  10:40:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Ja, jeg er som rytter enig med deg i at det poengberegnings-systemet er fine greier! Det skal ikke mange førsteplassene til før 5-poengsgrensa er nådd for de GODE. Og da må de over i Open neste gang. Neste stevne er jo med 2 dommere, og da skal det enda mindre til før en "ryker ut" av Beginners nivået...

Line, evig Beginner... 0 poeng...

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

smilly

Skrevet - 22/07/2004 :  10:48:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du burde få en buckle fra wran etterhvert, med "Mest trofaste beginner" eller så... hihi..

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2004 :  11:16:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Skal ha store bokstaver på skjorta mi ihvertfall SB no.1 skal det stå... Show Bitch no.1... Skal nemlig være streng, serru... Har noen ører jeg skal ta tak i om det trengs... Ikke grise på tribunen! Ikke bryte reglementet for alkohol! Vise hensyn på oppvarmingsbanen! Ingen etteranmeldiger bare 20 minutter før klassen går... Huttetu. Stakkars ryttere...

Men ellers skal jeg være snill og blid, altså! ;-)

Line, streng tante..

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 23/07/2004 :  02:59:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå er det jammen aktivitet her gitt...!

Og gjett hvem som startet den diskusjonen ang. beginner-systemet i Wran i det herrens år 2002...Det gikk på rytter, og ikke hest ? -hvor var logikken??

Jeg brukte min hest og meg selv som eksempel; Om du har brukt opp beginnerkortet ditt og hatt blt. en unghest, hva gjør du da når du har begynt på en ny unghest som skal ut???

Slik var det i mitt tilfelle,(og sikkert fleres) jeg hadde blitt tvunget til å ta ut 3 åringen i Open-klasser. Hvor er good Horsemanship enn da spør jeg? Det skal gå på ekvipagen og ikke rytteren, syntes nå jeg, og ble året etter omsider hørt....he,he.

JA,det nytter!

Redigert av - xxxx den 23/07/2004 03:09:35 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.72 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.