hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken rideskole egner seg best til sprang??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Hvilken rideskole egner seg best til sprang??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LilleBille

Skrevet - 03/08/2004 :  15:53:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Halla! Jeg er en jente på 13 år som skal begynne å ta sprang/dressur timer, fordi den forrige ridelæreren min sier at jeg skal gå høyere kurs enn RKM5... Dermed så lurer jeg på om noen vil anbefale noen bra rideskole i sør-trøndelag distriktet! De må virkelig kunne noe om spess sprang, og ha gode hester som ikke er for små.. De må også være gode til å hoppa(altså ikke helt uerfarne).. jeg vil være glad for vært svar jeg får! Thanz! Koza=]
Pippi ... My Peace Of Mind <3

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2004 :  16:19:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har dessverre ikke erfaring med noen rideskoler i Sør-Trøndelag. Men en ting slo meg.. Hva er RKM5 forkortelse for?

Har du forresten sjekket guiden når det gjelder rideskoler i sør-trøndelag? Du kan kanskje ringe rundt til disse å høre. Kanskje ta en prøvetime og/eller se på noen av timene de har gående.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 03/08/2004 :  17:31:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Rideknappmerket 5? Aner ikke :-P Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2004 :  19:13:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hårstad Hestesenter har veldig gode rideskolehester både innen sprang og dressur. Det ligger på Byåsen.
Ellers vet jeg lite om de andre sentra (eks. Bratsberg, Reppe og Ida), men det er jo lurt å dra på besøk å feks se på en ridetime, og eventuelt ta en time selv!

Hege Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.