hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lite å gjøre til helgen??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Westernridning
 Lite å gjøre til helgen??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

xxxx

Skrevet - 04/08/2004 :  04:07:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er SM i Westernridning på Grevagården I Skøvde i Sverige, nå til helgen!!
Stevnet starter allerede nå førstkommende Torsdag, og varer helt ut til Søndag.

Dra som tilskuer å få med deg Nordens beste ryttere, det vil også stille noen Norske deltagere, og disse har gitt svenskene noe å tygge på før..! Dette er også en flott mulighet å lære mer om Westernridning og miljøet rundt, og alle de forskjellige grenene og reglemanget.

Det finnes 2 ridehus, 3 utebaner,ryttermotell, camping, dusj/wc, reasturant/bar, stands og mye mer på stevneplassen.

Ta deg en tur da vel!! Og følg våre beste Norske Westernryttere også!

Gå inn på www.sqha.com/ for mer info!

Redigert av - xxxx den 04/08/2004 04:11:03

smilly

Skrevet - 09/08/2004 :  21:54:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vel...? Hvordan gikk det? Hvem vant hva?
SQHA er jo så trege med å legge ut resultater
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 09/08/2004 :  22:57:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei sveis!

Maaange klasser og mange resultater..det er ikke bare Sqha som fører resultat-service, men også Srha, Nsba, stallmagasinet, og alt om westernridning...De som er mest intressante for oss, var vel at bla. Lena vant NSBA Pleasuren med lånt svensk hest, nemlig den rutinerte hesten Santa Bar Hill! Hun slo de alle,og det er meget bra selv om hesten er rutinert,for det var alle de andre også....Hun cruisa elegant inn til seier, til stor jubel både for oss nordmenn og de i Sverige som eide hesten.

Merete/Frosty gjorde det også meget bra i Reining-klassene, til tross for at hun bomma litt på mønsteret i Srha Open klassen på Søndag, men det gikk kjempebra, og hun var helt på høyde med de andre.

Cecilie/Blues gjorde det også bra, men han var stiv og vansklig i galoppen, og fungerte ikke som han pleier.Ellers gikk det kjempebra!

Annie gjorde det også meget bra, men jeg fikk ikke med meg de konkrete reultatene,det samme gjelder Roger.Prata med sistnevnte og han virket fornøyd.

Og så til stor glede for meg, vant likeså godt Rick Reininga med faren til hesten min; Little Jacki Favor! I tilegg fikk han nok poeng så hesten ble Superior Champion i Reining internasjonalt!!

Dette var i veeeldig korte trekk,(det er så mange forskjellige klasser)noen få rykende ferske bilder ligger ute på vippen min...Må spare litt til Newsen...

En flott helg, med mye bra westernridning, flotte Quarterhester i alle forskjellige typer og farver og mange av de kommer til Hamar. Vi, (NQHA-styret), "droppet" etteranm. gebyret i Nqha-klassene, (eller forlenget påmeldingsfristen om man vil) om de meldte seg på innen vi dro i går, så mange benyttet seg av det. Ikke at det er så veeeldig mye penger spart, men det hjalp tror jeg.

Redigert av - xxxx den 10/08/2004 07:56:16 Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2004 :  23:51:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
artig....

Line :-D

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Redigert av - Cowgirlchris den 10/08/2004 00:18:49 Gå til toppen av siden

smilly

Skrevet - 10/08/2004 :  13:16:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kult!!

Santa Bar Hill er jo rutinert, men det er allikevel en god prestasjon å sette seg opp og ri til seier! Godt gjort.

Morsomt å høre at nordmen begynner å plassere seg høyt på listene.

Så flott med Jackie Favor, det ER en fantastisk vakker hest. (og for en man....)

Takk for rapport :)

/L
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 10/08/2004 :  15:48:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare hyggelig!

Santa har stått lenge også,samtidig da som Lena har fått trent lite, så jeg gleder meg så på hennes vegne! Hun skal ri Santa på Hamar også, så bare nyt det.Slik skal en Allround og pleasurehest gå..

Redigert av - xxxx den 10/08/2004 15:59:10 Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 13/08/2004 :  12:34:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Reining-intresserte!

Nå ligger de fleste Reining-resultatene ute fra SM,et på SRHA og Stallmagasinets websider.Husk at mange av resultatene er sammenlagte og ikke individuellt.

Noen Norske og Danske resultater mangler, men ellers er det sån nogenlunde ok.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.