hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rideleir 2005=)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Rideleir 2005=)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

-Kristina-

» VIP

Skrevet - 28/08/2004 :  14:32:15  Vis profil  Send %s1% en ICQ melding-Kristina-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kristina-  Svar med kopi av melding
hejsann:) har noen av dere bestemt dere for hvor dere skal på rideleir neste år eller??:)

jeg har ikke helt bestemt meg enda, men tenker litt på Marits, eller skogshorn:)

hadde vært koselig om dere kunne ha skrivi hvor dere skal hen ( hvis dere har bestemt dere, og hvis dere i det hele tatt skal på rideleir)

Smil til verden, og verden smiler tilbake :)

Cathrine-Camilla

Norway

Skrevet - 31/08/2004 :  21:29:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCathrine-Camilla  Svar med kopi av melding
jeg skal til marits for 5 gang neste sommer. jeg syns det er kjempebra der. jeg har også vært på skogshorn en gang, men tror ikke jeg skal tilbake dit.
Gå til toppen av siden

<3~*~Belinda & Rappen~*~<3

Skrevet - 07/10/2004 :  19:17:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal på marits og stallk!! Gå til toppen av siden

horsegirl***

Skrevet - 13/10/2004 :  20:34:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei chatrine-camilla! når skal du dere der? hvilken uke altså. er det vanskelig hvis man melder seg på `litt øvet`? hva burde man kunne for å melde seg på der? håper på svar av alle! Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 27/10/2004 :  11:18:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Heisann.

Rideleir er kult det. Var på rideleir i fjor (2003) med ei venninne og det var helt greit. ikke akkurat noe for oss "dressurtanter" som folk ville sagt... Men litt moro var det. Hadde stevne siste dagen hvor vi kunne velge mellom masse forskjellige øvelser. Sprang,dressur,galoppløp,gymkhana og turriding. Vi skulle velge tre ting og best av tre vant (det ble meg) valgte sprang dressur og galloppløp. Sinnsykt kult. Red faktisk nordlandshesten Fritjof, som var Pennyhest en gang...

Men tilbake til saken. Hvis jeg skulle valgt rideleir, ville jeg valgt et sted som hadde fokus på mye dressur, og da hadde jeg valgt en ukes treningsleir på Skauen Ridesenter. men siden jeg allerede har vært der, og føler meg litt for gammel for rideleir får det heller være.

Dra på rideleir å kos dere!!
Det er jo kjempe artig...

Klemz

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 27/10/2004 :  14:48:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Har veldig lyst til å reise på rideleir i år, men ikke helt bestemt meg hvor ennå... Noen som har forslag??

Krava jeg setter er at jeg får ha med meg min egen hest (fjording). Vil ri mest dressur, men vil gjerne prøve sprang og litt feltritt. Turridning får jeg nok av her hjemme, så det er ikke så interessant.....
Vi kan ikke så mye ennå, men vi lærer;) Stedet kan heller ikke være så altfor langt unna, men det kommer an på hva stedet kan tilby meg og hesten.

Ett alternativ jeg har i nærområde er Sulseter Rideleir. Men etter som jeg har skjønt, fokuserer de ganske mye på turridning og er en typisk "fjellrideleir". Men jeg vet at kvaliteten på stedet og hestene er bra, så jeg kan absolutt anbefale dere andre dette stedet.

Et annet sted som går ut på noe av det samme er Peer Gynt Rideleir. Der har jeg jobba en sesong for noen år siden, og vil derfor heller prøve noe nytt. Med dette er også et sted jeg kan anbefale. Synes kvaliteten på hestene der er kjempebra!!
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/10/2004 :  16:23:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jalla: Hva med Holtet gård? Evt. Atlungstad? Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 27/10/2004 :  17:40:07  Vis profil  Svar med kopi av melding

Atlungstad er ikke aktuelt av diverse grunner. Men hvor er Holtet Gård? Vet jeg har hørt om det, men hugser ikke noe særlig om det stedet. Hva gjør de der og sånn? Noen som vet?
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/10/2004 :  18:09:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Holtet er på Flisa :-) Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 27/10/2004 :  21:27:56  Vis profil  Svar med kopi av melding

ok, det er jo ikke lenger unna enn at det kan være et alternativ. Skal ta den E-dingsen på sertfikatet nå snart, så da slipper jeg å være avhengig av noen til å kjøre hestehengeren
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.69 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.