hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stevner i Haugesund/Karmøy
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Stevner i Haugesund/Karmøy
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Wulfi

Norway

Skrevet - 25/02/2003 :  15:39:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Finner ikke noe på terminlistene , men VET at de skal ha endel sprang og dressurstevner utover våren. Noen som vet hvilke datoer ??? Har vært på klubbens hjemmeside (Haugaland hestesportsklubb) ,men den er ikke oppdatert siden Desember 2001...

Jo bedre jeg lærer mennesket å kjenne , desto mer foretrekker jeg hester....

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 25/02/2003 :  16:06:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Terminlistene finner du på Rytterforbundets sider:
http://www.rytter.no/t2.asp?p=23014

Eventuelle klubbstevner vil ikke annonseres der, men D-stevner og eventuelt andre "større" stevner vil stå på terminlista. Litt forskjellig med hvor raske hver klubb er med å melde i fra om stevne. Beste er vel å følge med ganske ofte.

PS: På terminlista ser jeg iallfall at Haugesund Rideklubb har satt opp to D-stevner i sprang, + et L-stevne i dressur. Du får sjekke om det er flere rideklubber i nærheten som også har stevner. Er ikke så kjent med rideklubbene i Haugesund (navn og sånt) desverre..

--
spoff

Redigert av spoff den 25/02/2003 16:08:59
Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 25/02/2003 :  20:54:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
NÅ så jeg det også. *ler* Takker og bukker :-)

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2003 :  10:33:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Wulfi: det skal arrangeres distriktsstevne(sprang) på frisk rideklubb(karmøy) på søndag!

Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 02/04/2003 :  13:22:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg og venninna mi hadde tenkt å reise ut og kikke på det faktisk , men så var været så kjipt at venninna mi trakk seg. Fikk høre at det skal være nytt stevne der 1 mai, men da har vi Åpen Dag på jobben , så da går det helle ikke.

Gi meg en lyd om du hører om andre stevner da. :)

Gå til toppen av siden

Matinique

» VIP

Skrevet - 23/04/2003 :  22:12:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei du Wulfi.
Det neste stevnet jeg skal starte er dressur (ganske uvanlig av meg) på Spanne Rideklubb, 31 mai-01 juni. Der blir det sikkert coolt. Ville bare si det!!
Have a nice day!!
Koz å klemz... MARIA!!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.