hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stall Ks weekendleir?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Stall Ks weekendleir?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 18/10/2004 :  11:10:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
I fare for å spamme rideleir/rideskole-forumet lurer jeg nå på om noen har vært på Stall Ks weekendleir.
Hvordan er aldersnivået der og hvordan er undervisningen lagt opp?

jalla

Skrevet - 18/10/2004 :  21:11:43  Vis profil  Svar med kopi av melding

Ikke vet jeg, men har litt lyst til å undersøke nærmere om rideleir med egen hest, kanskje jeg og ronja drar til sommeren igjen

Virker som et fint sted som tar ting seriøst. Men er litt spent på hvordan de reagerer når man kommer med "bare en liten fjording som ikke kan noe"... Men vi kommer for og lære! Synes det er domt så mange har fordommer for fjordinger, selv om det er blitt mye bedre de siste årene.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 18/10/2004 :  21:22:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det er visstnok nesten bare voksne på weekendleirene, noe som er bra. (Skrev mail og spurte).
Synd det er så langt fra Otta, ellers kunne jo du og Ronja dratt dit en tur.

Det er synd med alle fordommene mot fjordingene i Norge, ja. Egentlig er jeg ikke noe fjordingfan, men dette har absolutt ingen ting med selve rasen å gjøre - grunnen er mer at jeg ikke har møtt en eneste fjording som har likt meg - alle har kastet meg hodestups av. ;-)
En rytter og fjording jeg har stor respekt for er hun som rir Olympic Guusje som er en fjording som har vunnet det nederlanske nasjonalmesterskapet i dressur x-antall år (det hvor nederlandske varmblods deltar i). Han går i tillegg alle dressurøvelser til det høyeste nivået i klassisk dressur - samt en del skoler over marken, i tillegg går han et supert spansk skritt.

Norge har noe å se opp til der.
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 18/10/2004 :  22:01:15  Vis profil  Svar med kopi av melding

Jeg tenkte mere på rideleir over en hel uke, blir for kort tid å reise sååå lang bare for en liten helg.

Du får prøve Ronja, så får vi se hva du synes! Hun kaster deg i allefall ikke av! Synes det er så morsomt nå som vi begynner å få taket på dressuren. Hun lærer ganske fort.
Nå til helga skal vi på "dressur-weekend" oppi Heidal, og vi gleder oss som bare det

Tror je ar sett bilde av den fjordingen du nevner. Den er kjempestilig! Gøy at fjordinger kan hevde se internasjonalt også! Det gjelder foresten ikke bare fjordinger, men litt tyngre hester generelt!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.